May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست اعلام کرد:
کد خبر: ۴۰۷۵۹۹
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو اعلام کرد: همایش هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه این سازمان، سه شنبه جاری (26 دی) برگزار می شود.

برگزاری هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE ایمیدرو؛ سه شنبه

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، امیر ولدخانی با بیان این مطلب اظهار داشت: ایمیدرو با هدف ارتقای سطح عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت‌های تابعه و در نهایت تحقق چشم انداز " هدف صفر" در سطح مجموعه ایمیدرو، سالانه دوره‌های ممیزی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در همایش هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحد‌های تابعه ایمیدرو، از واحد‌های دارای سطح عملکرد عالی و خوب با حضور رئیس هیات عامل این سازمان تقدیر می‌شود.


اجرای موفقیت آمیز ممیزی عملکرد HSE بر بستر نرم افزار برای نخستین بار

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو خاطرنشان کرد: ارزیابی واحد‌ها از تاریخ ۳۰ اردیبهشت الی ۲۸ تیر، سطح عملکرد ۵۲ واحد زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست، توسط ۵۴ نفر از مدیران و کارشناسان HSE این سازمان و واحد‌های تابعه (به عنوان ممیز) انجام شد.

وی افزود: برای نخستین بار، اجرای برنامه ممیزی عملکرد HSE بر بستر نرم افزار انجام شد و خوشبختانه در دستیابی به اهداف (افزایش کیفیت اجرای برنامه، بهبود روند ممیزی و امکان تجزیه و تحلیل اطلاعات ممیزی برای سیاست گذاری و تدوین کیفی‌تر برنامه‌های بهبود عملکرد و ارتقای سطح HSE در واحد‌های تابعه)، موفقیت آمیز بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: