April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۶۱۹
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
پذیرفته شدگان آزمون سردفتری با ارسال پیام از بلاتکلیفی یکساله خود خبر دادند و درخواست رسیدگی کردند.

پذیرفته شدگان آزمون سردفتری همچنان در انتظار صدور مجوز

آزمون سردفتری که سال گذشته برگزار شد پذیرفته شدگان را در نیمه راه گذاشته است. این بلاتکلیفی به دلیل عدم صدور مجوز به وجود آمده و پذیرفته شدگان را گلایه‌مند کرده است. آن‌ها بار‌ها این موضوع را پیگیری کرده اند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها

با سلام، اینجانبان جمعی از پذیرفته شدگان آزمون سردفتری ۱۴۰۱ اکنون با گذشت بیش از یکسال از زمان برگزاری آزمون با موانع متعدد رو به رو هستیم، کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی و کمیسیون جهش تولید به صورت مشروح رسید ضمن اینکه استفساریه‌ای نیز در این مورد مطرح شد که در مجلس مطرح نشده و مطالبات قانونی ما جهت اجرای کامل قانون تسهیل و تعیین تکلیف پذیرفته شدگان به دفتر قوه قضائیه نیز تحویل داده شد و همچنین هیچکدام حاضر به پاسخ گویی به پذیرفته شدگان نیستند و این ماجرای تلخ هنوز برای پذیرفته شدگان ادامه دارد لذا خواهشمندیم در اسرع وقت و به قید فوریت صدای ما در احقاق حق قانونی و اجرای کامل قانون مصوب مجلس و تایید شده از سوی شورای نگهبان می‌باشد باشید.
منبع:مهسا حسنی

با سلام و احترام، در پی مشکلات به وجود آمده در روند صدور مجوز‌های سردفتری و بعضی از آزمون‌های دیگر و در جهت حل و فصل مشکل هزاران نفر از جوانان ایران اسلامی استفساریه‌ای در تیر ماه گذشته در سامانه قانون گذاری مجلس شورای اسلامی توسط حجت الاسلام نقد علی قرار داده شده است و امضا‌های لازمه از نمایندگان محترم اخذ گردیده است؛ لذا خواهشمندیم جهت تسریع در تعیین تکلیف پذیرفته شدگان و رفع موانع فرا قانونی به قید فوریت استفساریه مذکور را پیگیری کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: