April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل گروه فنر سازی زر خبر داد:
کد خبر: ۴۰۷۶۷۵
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
مدیرعامل گروه فنر سازی زر گفت: شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با تولید 10 هزار و 36 تن از انواع محصولات تا تاریخ 20 دی ماه سال جاری موفق به شکستن رکورد تولید کل سال 1401 شد.

شکسته شدن رکورد تولید سال گذشته در 10 ماه سال جاری

به گزارش سایپانیوز، امید حیدری با اعلام این خبر گفت: شرکت فنرسازی زر در ادامه روند افزایشی تولید، توانست با همدلی و تلاش شبانه روزی همه کارکنان در ۲۰ دی ماه سال جاری با تولید ۱۰ هزار و ۳۶ تن و با رشد تولید ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه از مرز تولید سال قبل عبور کند و این درحالی است که رکورد کل تولید این شرکت در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۰ هزار و ۳۵ تن بوده است.

حیدری افزود: هدف اصلی، استفاده از ظرفیت و منابع موجود در مسیر رشد تولید است که در نامگذاری شعار سال تأکید شده و در راستای برنامه‌های تعریف شده مدیریت ارشد گروه سایپا مشهود است و در این راستا شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با ثبت این عملکرد توانسته گام بلندی در جهت تحقق شعار سال بردارد.

مدیرعامل گروه فنرسازی زر تصریح کرد: شرکت دانش بنیان فنرسازی زر همزمان با شصتمین سالگرد تأسیس خود، در ۹ ماه سال جاری علاوه بر افزایش تولید و رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال قبل و عبور از رکورد تولید مدت مشابه در ۱۲ سال گذشته، موفق شد در راستای طراز اول شدن (تیروان) شرکت‌های گروه در مسیر ورود به بازار‌های صنایع بالادستی فنر قرار گیرد.

او ابراز امیدواری کرد که با انجام پروژه‌ها و برنامه‌های استراتژیک تعریف شده به زودی شاهد افزایش هر چه بیشتر تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید همراه با ارتقاء کیفیت در راستای تحقق مأموریت‌ها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا باشیم و این شرکت مصمم است در سال آینده پرفروغ‌تر از گذشته در حوزه تولید و فروش و کسب رضایت ذی نفعان حضور یابد.

گفتنی است، محصولات شرکت فنرسازی زر در سه گروه مشتری شامل: خودروسازان، صادرات و بازار یدکی، تولید و عرضه می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: