April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۸۶۲
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
تحلیلگر بازار سرمایه گفت: مقاومت اصلی شاخص کل بورس محدوده ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار الی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار واحد است.

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ + عکس

اشکان حسینی تحلیلگر بازار سرمایه در رابطه با روند حرکتی شاخص کل بورس از دیدگاه تکنیکالی گفت: شاخص کل بورس به مقاومت اول خود در محدوده نارنجی رنگ ۳ بار برخورد کرده و نه نشانی از خریداران قوی برای ادامه روند صعودی و نه نشانی از فروشنده‌های قوی جهت اصلاح عمیق نمایان نشده است.

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: انتظار این می‌رود که مدتی در این نواحی بمانیم و بعد با پیدا شدن محرکی جدید به سوی مقاومت اصلی در باکس قرمز رنگ که محدوده ۲.۲۸۵ - ۲.۳۵۰ برویم.

 

شاخص کل

حسینی در خصوص روند حرکتی شاخص کل هم وزن هم بیان کرد: شاخص کل هم وزن زودتر از شاخص کل به مقاومت اصلی خود نزدیک شده است و در حال حاضر توانی برای رد شدن از این محدوده از خود نشان نداده است.

او افزود: تا زمانی که شاخص کل هم وزن بالای محدوده ۷۴۴ هزار واحد است روند کوتاه مدت آن صعودی است و در صورت شکست این حمایت روند کوتاه مدت بازار بورس اصلاحی می‌شود.

شاخص کل هم وزن

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: