April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر برنامه‌ریزی بر حفظ نیرو‌های توانمند و جلوگیری از فرار مغز‌ها تاکید کرد
کد خبر: ۴۰۷۹۱۲
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
مدیر برنامه‌ریزی از دعوت نامه روسها برای جذب رتبه دوم جهان در مسابقات مهارت که در ذوب آهن اصفهان کار می کند، خبر داد.

روسها بدنبال جوانان نخبه و خلاق ذوب آهن اصفهان

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات ذوب آهن اصفهان در خصوص اهمیت حفظ نیرو‌های توانمند کشور گفت: آمار فرار مغز‌ها این زنگ خطر را برای کشور بصدا درآورده که با چالش کمبود نیرو‌های متخصص و توانمند رو به رو شویم.

رمضان علی فرهادی کوشکی از بی توجهی به نیرو‌های توانمند، متخصص، اندیشمند و با تجربه انتقاد کرد و گفت: مفهوم سرمایه تغییر کرده و مدتهاست نیروی انسانی از پول پیشی گرفته است.

وی با اعلام اینکه کشور‌های پیشرفته بدلیل توجه و اهمیتی که برای نیروی کار قایل هستند، توانسته اند بازار‌های جهانی را بدست بیاورند گفت: متاسفانه بدلیل بی توجهی به نیروی انسانی خلاق و کارآمد، شاهد معضل بزرگی به نام فرار مغز‌ها هستیم.

مدیر برنامه‌ریزی ذوب آهن اصفهان از حضور نیرو‌های خلاق، صاحب اندیشه و متخصص در ذوب آهن اصفهان خبر داد و گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان مجموعه‌ای فعال در عرصه فولادسازی، تاکنون نیرو‌های کارآمد و متخصص بسیاری را تحویل جامعه داده و بسیاری از جوانان کارآمد با اشتغال در ذوب آهن توانسته اند زندگی مناسبی داشته باشند.

وی از ذوب آهن به عنوان مرکزی برای شکوفایی نیرو‌های کار یاد کرد و گفت: فرزاد ایمانی یکی از نیرو‌های مستعد و کارآمد ذوب آهن اصفهان است که نه تنها در انجام وظیفه در ذوب آهن موثر بوده، بلکه باعث افتخار آفرینی برای ایران در عرصه جهانی شده است.

فرهادی کوشکی با یادآوری اینکه فرزاد ایمانی موفق شده رتبه نایب قهرمان جهان در مسابقات مهارت "های تک" کشور روسیه را بدست بیاورد گفت: اینکه یک جوان خلاق و توانمند توانسته در بین کشور‌های جهان توانمندی خود را اثبات کند و رتبه دوم را بدست بیاورد، جایگاه کمی نیست.

وی با اشاره به اینکه روس‌ها چندین بار برای ایمانی دعوتنامه همکاری فرستاده اند گفت: روس‌ها می‌خواهند ایمانی را از ایران بگیرند تا تخصص، توانمندی و مهارت خود را در روسیه بکار گیرد، اما بدلیل میهن پرستی و نگاه ملی، تاکنون دعوت روس‌ها را نپذیرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

ذوب آهن اصفهان بی نیاز از قطعات و متخصصان خارجی



مدیر نظارت بر نگهداری و تعمیرات ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه می‌خواهیم ایمانی را به عنوان ثروت ملی نگه داریم گفت: فرزاد ایمانی به عنوان نیروی شرکتی در ذوب آهن اصفهان مشغول بکار است و می‌خواهیم او را از شرکتی بودن بیرون بیاوریم و ذوب آهنی بشود.

وی با یادآوری اینکه پس از کسب عناوین داخلی و جهانی، وزیر صمت از ایمانی دعوت کرد گفت: وزیر صمت از ایمانی تقدیر مادی به عمل آورد که همین توجه جای تقدیر دارد، اما انتظار داریم از نیرو‌های متخصص و کارآمد بیشتر از این‌ها قدردانی شود.

فرهادی کوشکی از ذوب آهن به عنوان مرکز کشف استعداد‌های درخشان یاد کرد و گفت: از افراد متخصص و کارآمد در ذوب آهن و حتی کشور بسیار داریم، اما گلایه ما از این است که قدرشان را نمی‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه فرزاد ایمانی در دو سال گذشته در دو سنوات یک مدال نقره و یک مدال طلا در داخل کشور گرفته است گفت: ایمانی موفق شده در رشته جوشکاری و برشکاری مقام اول و دوم را در مسابقات مهارت بدست آورد.

مدیر برنامه‌ریزی ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه مدیران ذوب آهن همواره حامی نیرو‌های متخصص و کارآمد بوده اند گفت: هیچ محدودیتی برای نیرو‌های کار قایل نیستیم، زیرا اطمینان داریم خلاقیت نیرو‌های کار به نفع مجموعه تمام می‌شود و بهره وری را افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه رفتار مدیران و مسوولان با فرزاد ایمانی و امثال او می‌تواند آینده کشور را رقم بزند گفت: اگر قدر جوانان مستعد و توانمند داخلی را ندانیم، به خیل جوانانی می‌پیوندند که در قالب فرار مغز‌ها از دست داده ایم، همانگونه که اکنون نگران هستیم ایمانی به دعوت نامه روس‌ها پاسخ بدهد و از ایران برود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: