April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۰۷۱
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
بیستمین دوره «جشن تصویر سال» با مرور آثار تصویری و فیلم‌های ۲۰ سال گذشته در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

فراخوان بیستمین «جشن تصویر سال» منتشر شد

در فراخوان بیستمین دوره «جشن تصویر سال» آمده است: «؛ و سرانجام «تصویر سال ۲۰» مرور آثار تصویری و فیلم‌های ۲۰ سال گذشته؛ به احترام و اعتبار عدد «۲۰»، امسال در بیستمین دوره تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر درصددیم به جای انتشار فراخوان همیشگی سال‌های گذشته، مروری داشته باشیم به آثار عکاسی، پوستر، کاریکاتور و فیلم‌های ارائه شده در بیست دوره نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر.

مرور ویژه‌ای که بدون شک، هم به لحاظ تاریخ هنر‌های تصویری در ایران و هم به‌علت جذابیت و امکانات آموزشی نمایشگاهی و نیز کیفیت میزگرد‌های نقد و بررسی آثار منتخب، قطعا میعادگاه خاص اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود.»

فراخوان مسابقه و نمایشگاه «عکس‌های موبایلی»

بیستمین دوره تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از یکم تا هجدهم اسفندماه امسال همچون دوره‌های گذشته با در اختیار داشتن تمامی فضا‌های نمایشگاهی و نمایش فیلم خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ویژگی اصلی بیستمین دوره، مرور آثار ارایه شده در بیست سال گذشته (منتخبی از آثار چاپی عکاسی، گرافیک و کاریکاتور در گالری‌ها و نیز نمایش فیلم‌های برنده جایزه و منتخبی از فیلم‌های شاخص ارائه شده در دوره‌های پیشین جشنواره فیلم تصویر) است.

آثار جدید نمایشگاهی فقط در بخش ویژه «عکس‌های موبایلی» ارائه خواهد شد.

- عکس‌های موبایلی با موضوع آزاد شامل آثار تولید شده در دو سال گذشته (فروردین ۱۴۰۱ تا بیستم بهمن ۱۴۰۲) به تعداد حداکثر ۱۰ تک عکس در نظر گرفته شده است و شرط سنی برای شرکت‌کنندگان ندارد.

- در بخش مسابقه عکس‌های موبایلی به ۲۰ اثر برگزیده، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا می‌شود و لازم به ذکر است به تمامی هنرمندان راه یافته به بخش نمایشگاهی عکس‌های موبایلی، از سوی جشن تصویر سال گواهینامه «انتخاب اثر و شرکت در نمایشگاه» تعلق می‌گیرد.

- با توجه به فرصت بسیار محدود انتخاب و چاپ آثار برای ارائه در نمایشگاه، مهلت مورد نظر به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

آیین پایانی و اهدای جوایز برندگان بخش ویژه: «عکس‌های موبایلی» بیستمین تصویرسال، جمعه- هجدهم اسفندماه امسال- برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: