April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۳۱۱
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
روز دوم رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پاریس با صعود مبینا حیدری به دیدار نهایی و راهیابی سه نماینده کشورمان به دیدار رده‌بندی به پایان رسید.

حیدری به فینال یافت/ شانس کسب ۳ مدال برنز برای ایران

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ با پایان روز دوم لیگ جهانی کاراته وان فرانسه که با حضور برترین‌های رنکینگ جهان در پاریس فرانسه برگزار شد، مبینا حیدری راهی دیدار نهایی شد و لیلا برجعلی، امیر مهدی‌زاده و مهدی عاشوری به دیدار کسب مدال برنز راه یافتند.

مبینا حیدری در وزن ۶۸-کیلوگرم در جدول دوره‌ای ابتدا نماینده کشور میزبان و دارنده طلای لیگ سری A قبرس را ۳ بر یک از پیش رو برداشت. سپس ۵ بر یک مقابل نماینده کرواسی به برتری رسید تا در دیدار سوم به مصاف سیکو جورجیا زفانیا نفر چهارم رنکینگ دارنده برنز جهان ۲۰۲۳ و ۲ طلا و ۲ برنز آسیا برود، او در این رقابت هم ۶ بر ۴ به پیروزی رسید تا در جمع هشت نفر برتر راهی مرحله حذفی شود.

حیدری در دیدار نخست مرحله حذفی ۴ بر ۲ تسویا کاما از ژاپن را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی هم ۸ بر ۴ از سد سیلویا سمرارو نفر پنجم جهان و دارنده ۶ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز لیگ‌های جهانی عبور کرد تا امروز برای کسب نشان طلا به مصاف تالیا سومبه نماینده کشور میزبان برود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: