کد خبر: ۴۰۸۶۸۱
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: افراد با حضور در انتخابات سهام عدالت می‌توانند در تصمیم‌گیری نقش داشته باشند.

مشارکت در مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت چگونه بر سودآوری اثرگذار است؟

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در خصوص مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید گفت پیگیری‌ها در حال انجام است و به امید مجمع استان خراسان شمالی ۲۳ بهمن و استان زنجان ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: امیدواریم سهامداران مشارکت خوبی را در این انتخاب داشته باشند چرا که انتخاب آن‌ها سبب می‌شود هیات مدیره خوب و قوی انتخاب شود که این موضوع می‌تواند بر سودآوری سهام آن‌ها اثرگذار باشد.

مهدی حاجی‌وند افزود: هر چقدر هیات مدیره کار بلدتر و توانمندتر باشد قطعا شرکت بهتر مدیریت می‌شود و با عملکرد مطلوب‌تر سودآوری سهامدار هم افزایش پیدا می‌کند. در کل مشارکت در تصمیم گیری از جمله مواردی است که افراد با حضور در انتخابات سهام عدالت می‌توانند در آن نقش داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: