April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۹۰۳
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از در اولویت قرار گرفتن برگزیدگان مسابقات مهارت آموزی برای استخدام در نیروهای مسلح خبرداد.

از پرداخت تسهیلات تا قرار گرفتن در اولویت استخدام برای برگزیدگان مسابقه مهارت‌آموزی

سردار محمد جواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امسال برای اولین بار اولین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در ۱۵ رشته و چهار مرحله برگزار شد که مرحله اول به صورت شهرستانی بود و با حضور ۲۱ هزار نفر از سربازان ماهر برگزار شد.

وی افزود: مرحله دوم به صورت استانی برگزار شد که ۹ هزار و ۱۵۵ نفر شرکت کردند و مرحله سوم که به صورت سازمانی برگزار شد هزار و ۵۵۶ نفر شرکت کردند.

زاده کمند گفت: در نهایت تعداد ۱۶۵ نفر کارکنان وظیفه‌ای که در مرحله سازمانی انتخاب شده و رتبه برتر را کسب کرده بودند به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اظهار کرد: در مرحله کشوری از بین شرکت کنندگان در مرحله نهایی ۱۶ نفر موفق به کسب مدال طلا، ۱۶ نفر موفق به کسب مدال نقره و ۱۶ نفر موفق به کسب مدال نقره شدند.

وی در خصوص مشوق‌ها برای برگزیدگان مسابقات گفت: علاوه بر جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم، برنامه ریزی شد که برگزیدگان مسابقات در اولویت پرداخت وام اشتغال قرار بگیرند.

وی گفت: افراد برگزیده واجد صلاحیت که علاقه دارند در نیرو‌های مسلح استخدام شوند در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: امیدواریم توسعه و تقویت مهارت آموزی را در میان کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح را شاهد باشیم و نتیجه همه این کار‌ها این باشد که دوره ها‌ی مهارت آموزی را با بالاترین کیفیت برگزار کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: