April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۹۱۴
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
علیزاده گفت: ۱۴۶ دستگاه اتوبوس نو به ۱۹ خط اتوبوسرانی در مناطق غربی شهر تهران اضافه می‌شود.

ورود ۱۴۶ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی غرب تهران

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به طرحی جدید در خدمات اتوبوسرانی اظهار کرد: با هدف بهبود خدمات اتوبوسرانی و بنا به دستور شهردار محترم تهران مبنی بر برون‌سپاری ۴۰۴ دستگاه از ناوگان جدید، طی قراردادی در قالب خرید خدمت، شرکت خودرو سرویس شهر به عنوان هفدهمین شرکت خصوصی اتوبوسرانی فعالیت خود را آغاز کرد و اقدامات لازم برای واگذاری ۱۹ خط شرکت جهت ارائه خدمات حمل و نقلی به شرکت مذکور انجام شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت واحد برابر دستور از ابتدای بهمن ماه، کار شناسایی خطوط و تحویل اتوبوس‌ها را آغاز کرده است، افزود: از ابتدای بهمن ماه تاکنون، تقریباً ۱۱ خط واگذار شده است که با بکارگیری اتوبوس‌ها نو فعال شده و ان‌شاءالله در هفته آینده این تعداد به ۱۶ خط خواهد رسید.

علیزاده ادامه داد: برون‌سپاری ۱۴۶ دستگاه از ناوگان سامانه پنج اتوبوسرانی به عنوان پایلوت پیش‌بینی شده که تاکنون ۸۵ دستگاه آن برای اشتغال در ۱۱ خط به شرکت خودرو سرویس شهر تحویل شده و ان‌شاءالله تا نیمه دوم اسفند ماه راهبری ۱۹ خط این سامانه به طور کامل به شرکت مذکور داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه این ۱۹ خط در مناطق ۲، ۵، ۶ , ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران قرار دارد، تاکید کرد: با نوسازی ناوگان این مناطق جان تازه‌ای به حمل و نقل اتوبوسی در منطقه غرب تهران دمیده می‌شود و شهروندان شاهد تغییرات محسوسی در خدمات اتوبوسرانی خواهند بود.

در جلسه‌ای که صبح دیروز با حضور مدیرعامل شرکت واحد، مدیرعامل سازمان بازنشستگی، شهردار منطقه ۶ و رئیس هیئت مدیره شرکت خودرو سرویس، مدیر سامانه پنج، مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر و جمعی از مسئولان هر دو مجموعه در سامانه پنج تندرو برگزار شد، روند کار و سیاست‌گذاری ادامه فرآیند تحویل ناوگان به شرکت مذکور بررسی شد.

شایان ذکر است، قراردادی که با شرکت خودرو سرویس شهر منعقد شده به صورت پیمایشی است و پرداخت‌ها بر اساس پیمایش مبنا انجام می‌شود.

منبع: روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران،

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: