April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
رشد ۸۴ درصدی حق بیمه تولیدی نشان می‌دهد
کد خبر: ۴۰۹۰۲۶
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
رشد ۸۴ درصدی حق بیمه تولیدی نشان می‌دهد رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج قرار دارد.

رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج

در دنیای فعالیت‌های اقتصادی، بدست آوردن بازار‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بدست آوردن بازار‌ها حکایت از آن دارد که یک مجموعه توانسته رقبا را پشت سربگذارد و در جذب مشتریان توانمند عمل کرده است. اما این مهم بسادگی امکان پذیر نیست و یک مجموعه یا بنگاه اقتصادی باید بتواند در سطح بسیار بالایی خدمات رسانی داشته باشد تا بتواند مشتریان را قانع کند که این بنگاه اقتصادی را به دیگر رقبا ترجیح دهند.

۳۰ شرکت رقیب

وجود ۳۰ شرکت بیمه‌ای که بسیاری از آن‌ها سابقه دیرینه‌ای در این عرصه دارند، نشان می‌دهد که برای بدست آوردن بازار و پشت سرگذاشتن رقبا، باید تلاش مضاعفی را نشان داد. برای این مهم شرکت‌های بیمه خدمات ویژه‌ای ارایه می‌دهند و سعی می‌کنند با حضور به موقع و مستمر در خدمات رسانی، مشتریان را به سوی خود جلب و جذب کنند.

استناد به آمار

یکی از شرکت‌های بیمه که نقش موثری در خدمات رسانی و جذب مشتری داشته، شرکت بیمه دی است. برای آنکه عملکرد بیمه دی مشخص شود، باید به آمار و ارقام اعلامی از سوی این شرکت استناد کنیم. شرکت بیمه دی اعلام کرده با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره مشابه سال گذشته، از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

رشد ۸۴ درصدی

نکته مهمی که بیمه دی مطرح کرده، بررسی عملکرد یک ماهه این شرکت است. عملکرد ماهیانه اهمیت ویژه‌ای دارد. همانگونه که تورم نقطه به نقطه بررسی می‌شود تا عملکرد به صورت مقطعی مورد بررسی قرار گیرد، فروش حق بیمه در بیمه دی نیز به صورت ماهیانه بررسی می‌شود تا چنانچه مشکلی وجود دارد، رفع شود. اما عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۲ از محل صدور حق بیمه نشان می‌دهد که بیمه دی مبلغ ۳،۶۵۶،۱۵۴ میلیون ریال در مدت یک ماه درآمد کسب کرده که این مبلغ نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل، رشدی برابر با ۸۴ درصد داشته است.

 

بیشتر بخوانید:

سربلندی بیمه دی در بین سهامداران



تراز مثبت ۶۹ درصدی

از سوی دیگر اطلاعات منعکس شده در سامانه کدال نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا اعداد منتشر شده در کدال نشان می‌دهد که عملکرد شرکت تا چه اندازه مثبت یا منفی بوده که مطابق با گزارش منتشره از سوی سامانه‌ی کُدال، نسبت به عملکرد ماهانه‌ی منتهی به پایان دی ماه ۱۴۰۲، تراز مثبت ۶۹ درصد برای "ودی" به ثبت رسیده است.

فروش حق بیمه و جذب پرتفو

از دیگر نکات مورد توجه در عملکرد مطلوب بیمه دی، می‌توان به رشد ۷۹ درصدی فروش حق بیمه اشاره کرد. البته این رشد زمانی بیشتر از گذشته خودنمایی می‌کند که بدانیم بیمه دی در جذب پرتفو‌های بزرگ موفق بوده که درآمد این شرکت را قابل اتکا کرده و نشان‌دهنده روند رشد سالیانه این شرکت در این بازه است. جذب پرتفوی‌های بزرگ نشان می‌دهد که توان پاسخگویی بیمه دی بسیار بالاتر رفته که توانسته در کورس بررسی پرتفو‌های بزرگ، رقبا را پشت سر بگذارد.

تراز مثبت ۷۶ درصدی

بیمه دی طی عملکرد ۱۰ ماهه‌ی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۶۰،۱۳۲،۵۸۶ میلیون ریال فروش داشته که در مقایسه با همین مدت مشابه در سال قبل، از ۷۹ درصد افزایش حکایت دارد. همچنین بیمه دی توانسته طی عملکرد تجمیعی، تراز مثبت ۷۶ درصد را برای خود به ثبت رساند.

اختلاف حق بیمه و خسارت پردازی

با توجه به آن‌که بیمه دی از جمله مهمترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور در ارایه‌ی بیمه‌های درمانی به شمار می‌آید، از دیگر دست‌آورد‌های این شرکت می‌توان به افزایش اختلاف میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی در ۱۰ ماهه منتهی به ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ اشاره کرد که در افزایش درآمد‌های این شرکت نمود عینی داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: