April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۰۷۴
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
0
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق از یک خودروی ترانزیتی خبر داد.

ری، ایستگاه پایانی قاچاقچیان ۵۰ میلیاردی

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل کالای قاچاق با یک دستگاه خودروی کامیون ترانزیتی توسط قاچاقچیان اموال و کالا‌های قاچاق، دستگیری متهمان و توقیف خودرو در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از هماهنگی قضائی به هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری مسیر‌های مواصلاتی شهرستان ری، خودروی کامیون ترانزیتی که از شهر‌های جنوبی کشور به مقصد تهران درحال حرکت بود شناسایی شده و به راننده دستور توقف داده شد.

وی افزود: با توقف خودرو، محموله آن مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن مشخص شد ۵۲۵ کارتن انواع لوازم آشپزخانه قاچاق در قسمت بار خودرو جاسازی شده است.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: از آنجا که مشخصات بار مذکور با بارنامه و اسناد ترانزیتی مغایرت داشت، ماموران راننده به مقر انتظامی منتقل و تحت بازجویی قرار دادند که در نتیجه متهم به جرم خود مبنی بر قاچاق کالا اعتراف و به همراه شاگردش برای تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، ارزش اموال مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: