April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۱۲۴
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
0
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور رییس جمهور، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل سالن بین‌المللی همایش‌های اجلاس سران برگزار شد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌الملیی گردشگری و صنایع وابسته افتتاح شد (+فیلم)

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته یکی از مهمترین رویدادهای صنعت گردشگری و صنایع وابسته در جهان است که هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی و تبلیغ مقاصد گردشگری، فرهنگ و صنایع دستی محلی است و به عنوان یک پل ارتباطی بین صنعت گردشگری و صنایع وابسته به شمار می‌رود.

 

افتتاحیه این نمایشگاه بین‌المللی همواره با حضور مقامات دولتی، نمایندگان صنعت گردشگری، تجار و فعالان اقتصادی برگزار شد. در این مراسم اهداف و اهمیت این نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت و برنامه‌های آینده برای توسعه صنعت گردشگری و صنایع وابسته مطرح شد.

 

 

یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه، ارتقاء سطح دانش و آگاهی عمومی در زمینه گردشگری و صنایع وابسته است. با حضور در این نمایشگاه، افراد می‌توانند با مقاصد گردشگری مختلف، فرهنگ‌ها و صنایع دستی محلی آشنا شوند و از زیبایی‌ها و تنوع‌های جهان لذت ببرند.

 

علاوه بر این، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارتقاء همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین کشورها و شرکت‌های مختلف است. از طریق این نمایشگاه، شرکت‌ها می‌توانند محصولات و خدمات خود را به دیگر کشورها معرفی کرده و بازارهای جدید را شناسایی کنند.

 

بیشتر بخوانید: ارائه یک میلیارد دلاری فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری مناطق آزاد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

 

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در فضایی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در ۲۰ سالن از ۲۳ الی ۲۶ بهمن با حضور 12 کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: