April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۱۸۶
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز هیچ مسئولی دخالتی در انتخابات ندارد و یکی از جلوه‌های انحصاری انتخابات مردم هستند.

هیچ مسئولی دخالتی در انتخابات ندارد

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش‌وپرورش در همایش بزرگ جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رأی اولی شهر تهران گفت: دانش آموزان عزیز و آینده‌ساز، دائماً بر یک جمله تأکید کرده و بر آن اصرار داریم و آن این است که مسیر اقتدار کشور از مدرسه می‌گذرد. امروز دانش‌آموزانی که اینجا هستند همان‌هایی هستند که اقتدار و آینده کشور را تضمین می‌کنند.

وی افزود: پیام این جلسه این است که ما اقتدار و استقلال خود را قدر می‌دانیم. درگذشته نه‌چندان دور سه رئیس‌جمهور بدون اجازه شاه این کشور به کشور ما آمدند، اما با شاه ما دیدار نکردند، اما امروز اگر کسی به مرز دریایی ما تعرض کند چنان سیلی می‌خورد که فراموش نکند.

صحرایی با بیان این که این استقلال را انقلاب به ما داد، گفت: درگذشته از هر دو نفر یک نفر بی‌سواد بود، اما امروز نهضت پیدا کردن افراد بازمانده از تحصیل به راه افتاده است.

وی با تأکید بر این مطلب که امروز تمام نیاز مردم این کشور، نیاز موارد نظامی، غذایی و صنایع ما در کشور ساخته می‌شود، گفت: این برکت انقلاب و خون شهداست، انقلاب به ما عزت، اعتبار و آبرو داده است، امروز خودمان درباره آینده تصمیم می‌گیریم.

وی ادامه داد: امروز نه رئیس‌جمهور و نه هیچ مسئول دیگری دخالتی در انتخابات ندارد، یکی از جلوه‌های انحصاری انتخابات مردم هستند به عبارتی نوجوان امروزی تصمیم می‌گیرد که چه کسی باشد یا چه کسی نباشد.

وی با بیان این مطلب که دموکراسی واقعی اینجا و در ایران است گفت: این جشن تکلیف سیاسی کشور وابسته ما را امروز به یکی از تعیین‌کننده‌ترین کشور‌های جهان تبدیل کرده است.

صحرایی گفت: ایرانی که درگذشته نه‌چندان دور برای حفظ مرز‌های خودش نمی‌توانست حتی سیم‌خاردار بسازد، ولی امروز ما را متهم می‌کنند به روسیه پهپاد داده‌ایم و این در صورتی بود که روسیه با آمریکا و انگلیس بر سر منافع خود متعهد بوده است.

وی افزود: این جشن تکلیف سیاسی به دنیا این پیام را داد که ما به آستانه فتح قله رسیدیم و نوجوانانی داریم که رأی می‌دهند و خانواده را به پای صندوق رأی می‌آورند چراکه انتخابات آینده‌ساز است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اسرائیلی که در ۶ روز طومار کشور‌های عرب را به هم بپیچد ۱۱۰ روز است از عهده نیرو‌های حماس برنمی‌آید و همه‌جا می‌گوید کار ایران است بله کار شیربچه‌های ایران است. مرحبا به شهدا ببینند که ایران به چه اقتداری رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: