April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد؛
کد خبر: ۴۰۹۱۹۷
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
مدیرکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری نخستین رویداد مردمی اشتغال خبر داد و تصریح کرد: باتوجه به نیاز واحدهای تولیدی منطقه به نیروی کار ساده و متخصص، این رویداد با هدف ارتباط کارجویان با کارفرمایان، تامین نیروی کار مورد نیاز واحدهای صنعتی و کشاورزی و تسریع در بهره‌مندی کارجویان از فرصت‌های شغلی برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد مردمی اشتغال برای تامین نیروی کار مورد نیاز واحدهای تولیدی ارس

حجت نژادعلی با اشاره به اشتغال قریب به ۲۰ هزار نفر در منطقه آزاد ارس، خاطرنشان ساخت: واحد‌های تولیدی منطقه به‌سبب کمبود نیروی کار، آماده پذیرش کارجو از شهر‌های اطراف منطقه اعم از خوی و مرند نیز هستند.

نژادعلی با بیان اینکه رویداد مردمی اشتغال روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر حکیم نباتی منطقه آزاد ارس از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته مدیران تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنایع بزرگ ما را همراهی خواهند نمود تا بصورت مستقیم نیروی مورد نیاز خود را مصاحبه و همزمان جذب نمایند.

وی، از عموم کارفرمایان و کارجویان منطقه و شهر‌های اطراف خواست تا در این رویداد مشارکت نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: