April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۲۱۰
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
0
مصاحبه اختصاصی ناصر قاسمی نیا سرپرست مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد کیش در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

آمادگی کامل منطقه آزاد کیش برای استقبال از گردشگران داخلی و خارجی (+فیلم)

قاسمی نیا در ابتدای این گفتگو با اشاره به جایگاه گردشگری در منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به اینکه منطقه آزاد کیش به عنوان یکی از برندهای گردشگری کشور و مقصد برتر گردشگران داخلی و خارجی شناخته می‌شود. به همین دلیل ما برای شناساندن بیشتر منطقه آزاد کیش و پتانسیل‌های آن هر سال در نمایشگاه‌های گردشگری داخلی به خصوص نمایشگاه تهران شرکت می‌کنیم. چرا که این نمایشگاه فرصتی است که بتوانیم ارتباط بیشتری با دفاتر  مسافرتی و شرکت‌هایی که در زمینه گردشگری فعالیت دارند داشته باشیم. 

 

وی افزود: امسال نیز به همین دلیل و به خاطر سیاست‌های کلی دبیرخانه مناطق آزاد در این نمایشگاه ما شرکت کرده‌ایم.  برآیند ما این است که با توجه به دو روزی که از نمایشگاه می‌گذرد و افتتاحیه بسیار خوبی که نمایشگاه با حضور رئیس جمهور داشت، پیش بینی ما این است که بخش‌های مختلف گردشگری بتوانند از این فرصت به وجود آمده استفاده کنند. 

 

 

سرپرست مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد کیش همچنین از آمادگی این منطقه آزاد خبر داد و گفت: از جمله سیاست‌های کلی ما در منطقه آزاد کیش استقبال و خدمات دهی مناسب به مسافران و گردشگران در تمام فصول سال است. ولی در ایام نوروز سیاست و تمرکزی که همه منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی فعال در جزیره دارند متفاوت خواهد بود. ما از دی ماه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را  با دستور جناب آقای سرهنگی ایجاد کرده‌ایم و برنامه‌ریزی‌هایی را در کمیته‌های مختلفی که برای ستاد در نظر گرفته‌ایم را شروع کرده‌ایم. 

 

وی همچنین عنوان کرد که امیدواریم با توجه به استقبال خوبی که گردشگران مخصوصاً گردشگران داخلی داشته‌اند بتوانیم برای مسافران ورودی که از مبادی هوایی وارد می‌شوند و همینطور مسافرانی که با خودرو یا از طریق دریا با کشتی وارد جزیره کیش می‌شوندشرایط مناسبی را فراهم کنیم و پذیرای تعداد بیشتری از گردشگران باشیم. 

 

بیشتر بخوانید: منطقه آزاد کیش بهشت سرمایه‌گذاری است (+فیلم)

 

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در فضایی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در ۲۰ سالن از ۲۳ الی ۲۶ بهمن با حضور 12 کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: