April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۳۰۶
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
دبیر ستاد بزرگداشت هفته جوان از ارائه تخفیفات ویژه، برپایی اتوبوس جوانی، جشنواره برتر جوان به مناسبت هفته جوان با همکاری دستگاه‌های مختلف خبر داد.

جشنواره جوانان برتر ایران‌زمین برگزار می‌شود

مجتبی تاجیک دبیر ستاد هفته بزرگداشت هفته جوان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از سی‌ام بهمن تا ۶ اسفندماه یک هفته و همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) به عنوان هفته جوان نامگذاری شده و در هفته جوان برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متعددی برای جوانان در استان‌های مختلف توسط اداره کل وزارت ورزش و جوانان هر استان برگزار خواهد شد. برنامه‌ها ویژه جوانان از ۱۸ تا ۳۵ سالگی برنامه‌ریزی شده است.

تاجیک ادامه داد: در هفته جوان توجه به مسئله جوانان و گفتگو با مسئولان استانی و کشوری با هدف رفع مشکلات جوانان از جمله برنامه‌هایی است که توسط وزارت ورزش و جوانان هر استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جامعه ۲۴ میلیونی جامعه جوان ایرانی تصریح کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده با هدف ایجاد و نشاط و خدمت‌رسانی و اطلاع‌رسانی در حوزه جوانان برگزار خواهد شد.

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت وزش و جوانان گفت: در هفته جوان بیش از ۳۰ برنامه طراحی شده است این برنامه‌ها در سطح استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

تاجیک با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئله‌ای که به صورت ویژه به آن پرداخته شده مشارکت در انتخابات و بویژه حضور جوانان در این عرصه است که به آن پرداخته خواهد شد.

وی به برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی جوانان با مسئولان استانی و کشوری اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز به همت اداره کل ورزش هر استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت وزش و جوانان ادامه داد: همزمان با هفته جوان برنامه‌های متعددی از جمله ارائه مشاوره‌های رایگان در حوزه کسب و کار و ازدواج و حوزه خلاقیت ارائه خواهد شد همچنین برنامه‌هایی از جمله حضور جوانان در سینماها، کتابخانه‌ها نیم‌بها خواهد بود.

وی به آزادی جوانان غیرعمد زندانی اشاره کرد و گفت: سال گذشته به همیت خیرین این طرح اجرا شد و امسال نیز این طرح با مشارکت خیرین برگزار خواهد شد.

مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت وزش و جوانان ادامه داد: بازدید از پارک‌های علمی علمی فناوری و مراکز دانش‌بنیان از دیگر برنامه‌ها در هفته جوان محسوب می‌شود همچنین در این هفته برنامه‌های رادیو و تلویزیونی متعددی مربوط به مسائل جوانان خواهیم داشت.

تاجیک با اشاره به برگزاری جشنواره ملی رسانه تحت عنوان جام جوان گفت: در این جشنواره تولیدات رسانه‌ای ویژه جوانان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۹ اسفندماه سال جاری آثار و تولیدات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی به جشنواره جوانان برتر ایران زمین اشاره کرد و گفت: این جشنواره با شعار جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت برگزار خواهد شد که در ده محور و با مشارکت بیست دستگاه برگزار می‌شود.

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت وزش و جوانان به انتخاب آثار توسط داوران افزود: در این جشنواره آثار هر استان توسط داوران همان استان انتخاب خواهد شد و در ادامه برترین‌ها توسط مسئولان هر استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

تاجیک در خصوص جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره گفت: برای نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۷ و ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: