April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۳۱۲
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ هزار ثوب انواع لباس مردانه و زنانه قاچاق خبر داد.

کشف ۱.۵ میلیارد تومان البسه قاچاق از ۳ دستگاه شوتی در شمال تهران

سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف ۳ دستگاه خودروی شوتی حامل البسه قاچاق در محدوده کاشانک شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور در آدرس کاشانک، کوچه‌های اطراف پاساژی توقف کرده و آماده تخلیه بار قاچاق هستند که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودرو‌های مذکور را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که مالک خودرو اقدام به پوشاندن و اختفاء کالا‌ها کرده و مقادیری کالای قاچاق از شهرستان‌های غربی به مقصد تهران جا به جا کرده است.

افشاری ادامه داد: کالا‌های کشف شده شامل تعداد ۴ هزار ثوب انواع لباس مردانه و زنانه ساخت چین، تایلند و بنگلادش بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست‌های اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه‌های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم متوجه رانندگان می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: