April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۳۳۶
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
شرکت آمریکایی بوز به‌طور رسمی از یک ایرباد خلاقانه و جدید رونمایی کرد که ۲۹۹ دلار قیمت دارد.

ایرباد‌های Earbuds Ultra Open با طراحی جدید معرفی شدند

Bose محصول جدید خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که موردپسند کاربران شیک‌پسند باشد. روی هدفون‌های Earbuds Ultra Open، حتی لوگوی این شرکت نیز دیده می‌شود و آن‌ها را می‌توان در رنگ‌های مشکی یا سفید دودی خریداری کرد. از جمله ویژگی این هدفون‌ها می‌توان به فناوری OpenAudio Bose اشاره کرد که صدا را بهتر به سمت گوش شما منتقل می‌کند.

همچنین می‌توان انتظار داشت که این هدفون‌ها حدود ۷.۵ ساعت پخش مداوم را به کاربران ارائه کنند. نکته قابل‌توجه اینکه هدفون‌های Earbuds Ultra Open از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین انتظار عمر باتری طولانی از آن منطقی به نظر می‌رسد. همچنین با پشتیبانی از گواهی IPX۴، هدفون‌های جدید شرکت Bose در برابر آب مقاوم هستند.

با وجود برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری، ایرباد جدید Bose از قابلیت شارژ بی‌سیم و اتصال بلوتوث چندنقطه‌ای پشتیبانی نمی‌کند، دو ویژگی که در ایرباد‌های رده بالا معمولاً وجود دارند.

طراحی این هدفون باعث می‌شود تا حتی هنگام استفاده از آن‌ها نیز به محیط اطراف خود آگاهی کامل داشته باشید و تمام اتفاقات اطراف خود را بشنوید که این امر برای دوچرخه‌سوارن و ورزشکاران مهم خواهد بود. این اولین باری نیست تا Bose ایرباد‌هایی با این سبک را معرفی می‌کند، اما دستگاه‌های قبلی چندان در بازار موفق نبوده‌اند. حالا، این شرکت دوباره سعی می‌کند تا با طراحی جدید Earbuds Ultra Open در بازار حضور پیدا کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: