کد خبر: ۴۰۹۵۱۱
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
0
معاون وزیر راه گفت: از ابتدای سال تا به امروز روند نوسازی بافت‌های فرسوده به ۵۷ هزار واحد مسکونی رسیده است که تا پایان سال به ۸۰ هزار واحد می‌رسد.

تحویل ۸۰ هزار واحد نوساز در بافت‌های فرسوده

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در حال حاضر روند نوسازی و اجرای پروژه‌های بافت‌های فرسوده در ۶۳ هزار نقطه کشور در حال اجرا است و تا به امروز ۲۲۵ هزار واحد فرسوده نوسازی شده است.

به گفته وی، طبق آمارها، روند نوسازی بافت‌های فرسوده از ۱۵۵ هزار واحد مسکونی در خرداد ماه امسال به ۲۲۵ هزار واحد رسید است و رشد تقریباً دو برابری در نوسازی بافت‌های فرسوده را در این مدت تجربه کرده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهم شهر‌های تهران و مشهد در نوسازی بافت‌های فرسوده در مقایسه با شهر‌های دیگر ۴۸ درصد بوده است اظهار کرد: مساحت بافت‌های فرسوده در ۹ کلان‌شهر کشور معادل ۲۶ درصد است و خوشبختانه روند اعطای پروانه‌های ساختمانی هم از ابتدای سال رشد دوبرابری داشته است.

آیینی در پایان تصریح کرد: تاکنون ۵۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده به بهره‌برداری رسیده است که این رقم تا پایان امسال به ۸۰ هزار واحد می‌رسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: