April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۵۱۹
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
در آیین سیزدهمین اختتامیه سینما انقلاب، جایزه سینمایی «ققنوس» به ۶ فیلم حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اهدا شد.

برندگان اعطای جایزه ققنوس معرفی شدند

سیزدهمین اختتامیه سینما انقلاب که با اهدای جایزه سینمایی ققنوس همراه است، با حضور محسن دوباشی دبیر محفل سینما انقلاب، نعمت‌الله سعیدی نویسنده و روزنامه‌نگار، حجت اسلام محمد رحمانی کارشناس مسائل تعلیم و تربیت با همراهی اهالی سینما برگزار شد.

این دوره، با تمرکز به موضوعات «حوزه بین الملل و جهان اسلام»، «زن و خانواده» و «تعلیم و تربیت» آغاز به کار کرد. محفل هم اندیشی سینما انقلاب، از سال ۱۳۸۸ با تمرکز بر گفتمان انقلاب کار خود را آغاز کرده است و هرساله پس از پایان جشنواره‌ی فیلم فجر، این محفل هم اندیشی با حضور اهالی سینما و اندیشمندان برگزار می‌شود و موضوع فیلم‌ها همراه با نگاهی انقلابی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

حبیب‌الله والی‌نژاد به دلیل سال‌ها تلاش و مجاهدت در عرصه سینمای دفاع مقدس و سینمای جبهه مقاومت و تهیه دو اثر در جشنواره فیلم فجر چهل و دوم، با عنوان‌های «احمد» و «آسمان غرب» تقدیر شد.

سعید پروینی به دلیل نگاه جهان‌اندیش و بین‌المللی که در فیلم سینمایی «قلب رقه» داشت، تقدیر شد.

محمد جواد موحد به دلیل نگاه به نوجوان و عرصه تعلیم و تربیت، از جمله موضوعاتی است که در سینمای ایران بی‌توجهی زیاد دیده است.

عباس نادران، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مجنون» که به شخصیت شهید زین‌الدین پرداخته بود، به دلیل پرداخت خوبی که نسبت به شخصیت این شهید داشت، تقدیر شد.

سیدمصطفی احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «بی‌بدن» به دلیل نگاه حل مساله‌ای که نسبت به پدیده‌های اجتماعی داشت؛ البته به دلیل عدم حضور ایشان، هدیه به برادرشان تحویل داده شد.

عطا پناهی تهیه‌کننده فیلم «پرویز خان»، به دلیل نگاه امیدوارانه و حل مساله‌ای نسبت به مشکلات پیرامون، تقدیر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: