April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۵۵۹
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر پیشنهادی را برای مقابله با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در جاده‌های کشور ارائه کرد.

آماده باش هلال احمر برای نوروز ۱۴۰۳/ پیشنهاد ارائه قهوه و کافئین رایگان به رانندگان

صادق محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ که با حضور رئیس پلیس راهور فراجا، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و نمایندگانی از وزارت بهداشت، سازمان راهداری، اورژانس، جمعیت هلال احمر و ... برگزار شد، به تشریح تمهیدات جمعیت هلال احمر برای نوروز ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: برای نوروز ۱۴۰۳، تعداد پایگاه‌های ثابت و سیار امداد و نجات هلال احمر از ۱۴۳۰ پایگاه به ۱۵۱۳ پایگاه افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین تعداد امدادگران ما نیز حدود ۳ هزار نفر افزایش داشته و به بیش از ۲۲ هزار نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین آمبولانس‌ها و خودرو‌های امداد و نجات هلال احمر و نیز ناوگان بالگردی ما نیز در آماده باش کامل قرار دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۰۰۰ دستگاه خودروی سازمان امداد و نجات شامل ۳۰۰ دستگاه آمبولانس و ۶۰۰ دستگاه خودروی نجات و ... در گمرک بوشهر گیر کرده و ترخیص نمی‌شوند، گفت: امیدواریم که اقدامات لازم برای ترخیص این خودرو‌ها انجام شود.

محمودی همچنین با اشاره به گزارش فرمانده پلیس راه کشور درباره سهم خستگی و خواب آلودگی در وقوع تصادفات رانندگی گفت: پیشنهاد می‌دهم برای کاهش تصادفات جاده‌ای به رانندگان قهوه مجانی یا نوشابه و نوشیدنی‌هایی خاص با کافئین بالا داده شود، تا مانع از خستگی و خواب آلودگی آنان شود. البته بهترین اقدام همچنان همراهی مردم و رانندگان و داشتن خواب و استراحت کافی قبل از رانندگی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: