April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۵۸۹
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان هم مشابه خراسان شمالی و بر اساس مصوبه شورای عالی بورس برگزار خواهد شد.

دومین مجمع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت فردا برگزار خواهد شد

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان هم مشابه استان خراسان شمالی و بر اساس مصوبه شورای عالی بورس به امید خدا فردا سوم اسفند ماه برگزار خواهد شد؛ پس از برگزاری مجامع شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان مصوبات آن بر سامانه کدال منتشر خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که استان بعدی که مجامع سهام عدالت برای آن برگزار خواهد شد مشخص شده است؟ می‌گوید: به صورت آزمایشی دو استان خراسان شمالی و زنجان را برنامه برگزاری مجامع داشتیم که خراسان شمالی برگزار شد و زنجان هم فردا بناست برگزار شود بعد از آن مجدد برای برگزاری مجامع سایر استان‌ها برنامه ریزی می‌کنیم. فعلا برنامه ریزی ما برای برگزاری مجامع از بعد از ماه مبارک رمضان است. استان‌های گیلان و خراسان جنوبی از جمله استان‌هایی هستند که اعلام آمادگی برای برگزاری مجامع کرده‌اند.

گفتنی است، پیش از این هم حمیدرضا دانش کاظمی عضو شورای عالی بورس به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: طبق مصوبه شورای عالی بورس باید تا ابتدای شهریور سال ۱۴۰۳ کل مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برگزار شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: