April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۷۰۷
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه برگزاری مراسم نیمه‌شعبان در محور‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران و شهر قم اعمال می‌شود.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای منتهی به قم و جمکران در نیمه شعبان

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه از محور قدیم کاشان ـ قم و بالعکس ممنوع است و مسیر جایگزین برای تردد خودرو‌ها آزادراه قم کاشان است.

او ادامه داد: در همین راستا شرکت کنندگان جشن نیمه شعبان که با انواع وسایل نقلیه از شهر قم خصوصاً از جنوب این شهر وجاده قدیم اراک - اصفهان قصد ورود به محدوده جمکران را دارند ابتدا باید از طریق بلوار ولیعصر شرقی - شهرک قدس به سمت خیابان خضر نبی و خیابان ظهور به محدوده مسجد مقدس جمکران وارد شوند. اتوبوس‌ها در پارکینگ خضر نبی متوقف شده وسائط نقلیه با اعمال محدودیت به سمت پارکینگ ناظم زاده هدایت خواهند شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین با اشاره به افرادی که با انواع وسایل نقلیه از آزادراه کاشان، آزاد راه تهران قم، جاده قدیم کاشان و جاده جعفریه و آزاد راه گرمسار به شهر مقدس قم عزیمت می‌کنند، نیز بیان کرد:‌این افراد ابتدا باید به سمت میدان ۷۲ تن، سپس کمربندی امام علی (ع) - میدان ولیعصر (عج) - میدان بقیه‌الله بروند. در آنجا با توجه محدودیت‌های ایمنی مقرر شده که از میدان منجی به سمت میدان انتظار محدودیت ترافیکی اعمال شود. در همین راستا نیز ابتدا بار ترافیک از میدان بقیه‌الله به سمت پل بقیع هدایت واز مسیر خیابان امام حسن (ع) به سـمت پارکینگ آفتاب نیایش و طیبی هدایت می‌شود، در صورت تکمیل ظرفیت، محدودیت میدان بقیه‌الله برداشته و بار ترافیک به سمت میدان منجی هدایت خواهد شد و وسایل نقلیه در دو طرف بلوار حضرت خدیجه (س) پارک می‌شود.

او با بیان اینکه محل پارک اتوبوس‌ها در پارکینگ طیبی در نظر گرفته شده است، گفت: مسیر میدان مرجعیت به‌سمت پارکینگ انسجام خواهد بود و در صورت اشباع بار ترافیک به سمت پارکینگ شهید کبیری جنوبی هدایت خواهد شد. همچنین در صورتی که ظرفیت بلوار خلیج فارس حد فاصل میدان ولیعصر (عج) تامیـدان بقیه‌الله اشباع شود به صورت مقطعی بار ترافیکی نیز به سمت بلوار شهید کبیری و پارکینگ بعدی هدایت خواهد شد.

شیرانی درباره محدودیت ترافیکی در شهر مقدس قم نیز بیان کرد: با توجه به وضعیت مرکز شهر و خیابان‌های اطراف حرم مطهر، از ساعت ۲۱ امروز محدودیت تردد سواری‌های شخصی و موتورسیکلت سواران در صورت نیاز انجام خواهد شد. بر این اساس از تقاطع عمار یاسر آذر به سمت چهار راه بازار و بالعکس، از تقاطع سجادیه به طرف خیابان انقلاب و زیرگذر حضرت خدیجه به سمت بلوار پیامبر اعظم (ص) ومسجد مقدس جمکران محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های ترافیکی اطراف مسجد مقدس جمکران نیز گفت: در بلوار پیامبر اعظم (ص) در محدوده دوربرگردان بعد از بلوار سمیه به سمت جمکران، میدان بقیه‌الله به سمت میدان منجی، تقاطع پل بقیع و میدان امام حسن عسکری (ع) به سمت پمپ گاز جمکران، شهرک قدس بلوار ولیعصر (عج) به سـمت خیابان ظهور و جمکران گیت ورودی مسجد مقدس جمکران، خیابان ظهور - کوچه ۱۳ به سمت جمکران، بلوارشهید کبیری به سمت بلوار پیامبر اعظم (ص)، زیرگذر حضرت خدیجه (س) به سمت پیامبر اعظم (ص)، مسیر‌های فرعی منتهی به دسترسی محلی (کندرو) به بلوار پیامبر اعظم (ص)، کنار گذر‌های زیرگذر بسیج به بلوار پیامبر اعظم (ص) و میدان منجی به سمت میدان انتظار محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

او در پایان تصریح کرد: درخواست پلیس از زائران این است که حتما به دستورات پلیس توجه کرده و با ماموران مستقر همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: