April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۷۷۴
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
امیر سرتیپ خواجه‌فرد در گفت‌گویی، از برنامه‌های سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را استفاده از ظرفیت سربازان نخبه در حوزه‌های تخصصی دانست.

ظرفیت پذیرش سربازان نخبه برای استخدام در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع فراهم شد

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: ظرفیت پذیرش سربازان نخبه برای استخدام در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح فراهم شده تا این سربازان نخبه ذیل پردیس‌های فناوری در قالب همین شرکت‌های دانش بنیان مشغول به کار شوند.

وی اظهار داشت: این امکان با هماهنگی سازمان نخبگان، در دو گروه کسری خدمت و جایگزین خدمت انجام می‌شود و سربازان نخبه این فرصت را دارند تا مسائل طراحی شده از سوی سازمان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را حل کنند و دانش خود را به صنعت تبدیل کنند؛ برای مثال در زمینه فرم دهی لوله‌های هیدرولیکی و ساخت برخی برد‌های تخصصی در حوزه اویونیک یا الکترونیک هوایی.

وی گفت: بسیاری از سربازان نخبه با انجام طرح‌های سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به موضوع‌های این طرح‌ها علاقه‌مند شده و زمینه فعالیت خود را در این موضوع‌ها تعریف می‌کنند.

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان این‌که «بسیاری از مدیران شرکت‌های دانش بنیان همکار با وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح زمانی سرباز همین وزارتخانه بودند» گفت: ظرفیت پذیرش سربازان نخبه برای استخدام در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح فراهم شده تا این سربازان نخبه ذیل پردیس‌های فناوری در قالب همین شرکت‌های دانش بنیان مشغول به کار شوند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: