April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۷۸۲
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
یک افسر سابق نیروی هوایی آمریکا در اعتراض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه در مقابل سفارت این رژیم در واشنگتن دی سی اقدام به خودسوزی کرد.

خودسوزی یک آمریکایی در اعتراض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه

به گزارش میرور، یک افسر سابق نیروی هوایی آمریکا در اعتراض به جنگ علیه غزه و همدستی آمریکا با رژیم صهیونیستی در جنایت و نسل‌کشی علیه فلسطینیان، مقابل سفارت این رژیم در واشنگتن اقدام به خودسوزی کرد.

این افسر سابق آمریکایی فریاد می‌زد: من در نسل‌کشی علیه ملت فلسطین شریک نخواهم بود، فلسطین را آزاد کنید. وی قبل از اینکه اقدام به خودسوزی کند، گفته بود: خودسوزی امری هولناک است، اما نه به اندازه جنایاتی که در غزه اتفاق می‌افتد.

سازمان اورژانس واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از اطلاع از حادثه خودسوزی، نیرو‌های اورژانس حوالی ساعت ۱۳ روز یکشنبه (به وقت محلی) در مقابل سفارت (رژیم) اسرائیل با مردی مواجه شدند که دچار سوختگی شدید شده و فریاد «فلسطین آزاد» را سر می‌داد.

در ادامه بیانیه اورژانس واشنگتن آمده است: این فرد با شرایط وخیم و در معرض خطر جانی به بیمارستان منتقل شد.

در همین رابطه سخنگوی سرویس مخفی واشنگتن دی سی نیز بدون اشاره به نام این فرد در بیانیه‌ای، اعلام کرد: اعضای سرویس مخفی واشنگتن دی سی پیش از رسیدن نیرو‌های اورژانس این فرد را خاموش کرده و به منظور اقدامات احتیاطی در حال جست وجوی خودروی وی هستند.

این مرد که هنوز نام وی از سوی مقامات فاش نشده است، قبل از رسیدن نیرو‌های اورژانس توسط اعضای سرویس مخفی ایالات متحده خاموش شده بود.

در همین حال وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرد ناشناسی که در خارج از ساختمان سفارت (رژیم) اسرائیل در واشنگتن خود را به آتش کشید، به بیمارستان منتقل شده و به کارکنان سفارت آسیبی نرسیده است.

برخی منابع خبری گزارش دادند که عملیات امداد و نجات بی نتیجه ماند و این افسر آمریکایی جان باخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: