April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۷۸۴
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
فرمانده کل فراجا با اشاره به اقدام پلیس در مقابله با یکی از ابعاد مهم جنگ ترکیبی گفت: می‌خواهیم پدیده خودرو‌های شوتی را از بین ببریم.

پدیده شوم شوتی‌گری را از بین می‌بریم

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص امنیت اقتصادی اظهار کرد: امنیت اقتصادی نسبتاً انجام شد و در سال ۱۴۰۳ حتماً باید تکمیل شود و مشکلی در باب موضوع امنیت پلیس امنیت اقتصادی در موضوعات مختلف نداشته باشیم.

وی افزود: سال سخت قاچاقچیان رقم خورد، ولی اهداف مورد نظر هنوز انجام نشده است. یکی از ابعاد مهم جنگ ترکیبی بعد اقتصادی از تحریم تا تهدید در حوزه اقتصاد است.

سردار رادان نمود بارز جنگ ترکیبی اقتصادی را قاچاق دانست و اظهار داشت: قاچاق چه از داخل به بیرون کشور و چه از بیرون به داخل کشور امروز به معضل بنیادین اقتصادی تبدیل شده است. متأسفانه اعداد و ارقامی که از حوزه مقابله با قاچاق ارز و کالا نهاد ریاست جمهوری اعلام می‌شود، اعداد بزرگ و نگران کننده‌ای است و اگر ما بتوانیم از افزایش این عدد جلوگیری کنیم و یا به سمت کاهشی ببریم به نظر بالاترین خدمت در بعد جنگ ترکیبی اقتصادی را برای مردم و دولت رقم زدیم.

سردار رادان درباره خودرو‌های شوتی گفت: در حوزه خودرو‌های شوتی اقدامات خیلی خوبی انجام شده است و این باید ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم پدیده خودرو‌های شوتی را از بین ببریم، ادامه داد: از شورای امنیت در مورد این موضوع مطالبه کرده‌ایم، در سال ۱۴۰۲ متأسفانه ۵۰۰ نفر از مردم ما بر اساس حادثه آفرینی‌های خودرو‌های شوتی در امور راهنمایی و رانندگی کشته شدند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تعدادی از همکاران ما توسط خودرو‌های شوتی به شهادت رسیدند و این حجم در ناامنی جاده‌ها بسیار اثر داشت که الحمدالله این حجم را به شدت کنترل کردیم و می‌خواهیم پدیده شوتی گری را از بین ببریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: