May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۹۲۷
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
0
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز  با 4 هزار و ۳۲ واحد کاهش به ارتفاع ۲ میلیون و ۴۵ هزار و ۷۵۱ واحد رسید.

ریزش ادامه‌دار بورس

شاخص هم‌وزن امروز با سه‌هزار و ۲۴۳ واحد کاهش به ۷۰۹ هزار و ۲۲۷ واحد و شاخص قیمت نیز با یک‌هزار و ۸۲۷ واحد افت به ۳۹۹ هزار و ۶۷۷ واحد رسید.

 

معامله گران در بورس تهران نزدیک به پنج میلیارد و ۲۶۵ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۸۰ هزار معامله و به ارزش ۳۳ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال دادوستد کردند.

 

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۸۳ واحد کاهش به ۲۴ هزار و ۳۰۳ واحد رسید.

 

امروز حدود چهار میلیارد و ۲۱۳ میلیون سهم و اوراق مالی در قالب ۲۷۹ هزار معامله داد و ستد شد که ارزش آن به بیش از ۴۹۰ هزار میلیارد ریال رسید.

 

ریزش ۱۱۷۰ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش ۱۱۷۰ واحدی مواجه شده است، ارزش معاملات خرد عدد ۹۷۴ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

 

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۳۲۹ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای چهاردهمین روز متوالی با ثبت رقم ۱۰۷ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

 

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۵۲۰ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز برای دومین روز متوالی ۱۴۳ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

 

بیشتر بخوانید: روش انتقال سود و اصل سهام عدالت متوفیان به وراث

 

ارزش صف‌های خرید ۸۵ میلیارد تومان است که کاهش ۷۷ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش ۲۳ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۲۵۹ میلیارد تومان قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: