May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۹۳۴
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
0
مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه تجارت‌نو به منظور تصویب اساسنامه جدید این شرکت برگزار شد.

تصویب اساسنامه جدید

شرکت بیمه تجارت‌نو یک شرکت بیمه در مالکیت بانک تجارت، پست بانک ایران، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه‌گذاری ایران، شرکت تدبیرگران فردای امید، سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی و سهامداران حقیقی است. پروانهٔ فعالیت شرکت در تاریخ ششم اردیبهشت ۱۳۹۵ از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های اموال و اشخاص صادر شد.

مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه تجارت‌نو درتاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۸، به منظور افزایش سرمایه و تغییر اساسنامه شرکت با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان سهامداران عمده و سهامداران خرد برگزار گردید و دارایی کل شرکت بیمه تجارت‌نو به ۶٫۰۰۰ میلیارد ریال معادل ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

 

از زمان حضور تیم مدیریت جدید با رهبری دکترمهران رضوانی و حمایت هیات مدیره در بیمه تجارت‌نو، اقدامات قابل توجهی در این شرکت صورت گرفته است. با رعایت مدیریت صحیح ریسک و حذف پرتفوی‌های زیان ده و جذب پرتفو‌های سودآور و با در نظر گرفتن کاهش ریسک بیمه گری در رشته‌هایی، چون درمان و اتومبیل (ثالث) این تیم موفق شده است بودجه ۳.۲ هزار میلیارد تومانی که برای تا پایان امسال شرکت در نظر گرفته شده بود را در نیمه بهمن ماه محقق کند.

افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت و ارائه محصولات جدید بانک – بیمه نیز از دیگر فعالیت‌های تیم مدیرعامل کنونی بیمه تجارت‌نو است و مهم‌ترین امر، پرداخت خسارات معوق ۱۲ ماهه شرکت بود که با مدیریت صحیح این تیم، تمامی خسارات در پنج ماه تسویه شد.

 

مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه تجارت‌نو ۸ اسفند ماه سال جاری به منظور تصویب اساسنامه جدید این شرکت با حضور ۸۶/۷ درصد از صاحبان سهام این شرکت به ریاست دکتر غلامرضا زمردیان رییس هیات مدیره شرکت، نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و ناظران جلسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر رضوانی مدیر عامل بیمه تجارت‌نو ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت از زمان استقرار تیم مدیریتی جدید، از وضعیت عملکرد مطلوب کنونی شرکت ابراز امیدواری کرد و افزود با اصلاح ترکیب پرتفوی، مدیریت صحیح ریسک و تمرکز بر بهبود عملکرد که با حمایت هیات مدیره و تلاش‌های تیم مدیریتی جدید این شرکت انجام شده، توانگری مالی بیمه تجارت‌نو افزایش یافته است که در این راه ثابت قدم بوده و به سمت حرفه‌ای‌گری در حرکت خود پیش می‌رود.

 

دکتر مهران رضوانی، مدیر عامل بیمه تجارت‌نو با بیان اینکه سود سهام سنواتی سهامداران حقیقی بیمه تجارت‌نو قبل از سال جدید واریز شد، گفت: در اجرای ضوابط سازمان بورس اوراق بهادار و انجام تکالیف مجمع عمومی عادی سالیانه و همچنین در راستای تکریم سهامداران حقیقی بیمه تجارت‌نو که تاکنون موفق به دریافت سود سهام سنوات گذشته خود نشده بودند، سود سهام معوق سال‌های ۱۳۹۵ لغایت ۱۴۰۰ ایشان از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار به حساب سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند واریز شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: