April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو هیات عالی شورای وحدت سفره های غیرقابل مردم را نگران کننده توصیف کرد
کد خبر: ۴۰۹۹۳۹
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
0
عضوهیات عالی شورای وحدت گفت: مامطالبه‌گر این انقلاب هستیم و بر این عقیده‌ایم که مردان دوره استقرار و تثبیت کار خود را انجام داده‌اند و ما مطالبه کارآمدی از سیستم داریم و فکر می‌کنم که باید نتیجه ببینیم.

مشکل اصلی کشور در بخش تصمیم‌گیری است (+فیلم)

سید محمدجواد جلالی افزود: ما در حوزه امنیت و نظامی این اتفاق را داریم؛ اما تو حوزه سیاسی فکر می‌کنیم هنوز نیاز است که کیفیت سیاسی کشور باید پخته‌تر شود و از طرف دیگر در مسائل اقتصادی گرچه من معتقدم که مدیران خیلی با عرضه بوده‌اند؛ اما در مجموع آنچه سر سفره مردم است قابل قبول نیست و مردم نگران این وضعیت هستند.

وی ادامه داد: به نظر من فرآیند تصمیم‌گیری کشور مشکل دارد و مشکلات برنامه‌ای چندانی ندارد. مشکلات کشور در حوزه تصمیم‌گیری‌های سیاسی، اجرای ضعیف و نظارت است که مسئله نظارت از همه مهم‌تر است و اگر نظارت درگیر تعارف‌های سیاسی نشود و تصمیم‌ها براساس منافع حزبی و گروهی نباشد و یا نخبه‌گزینی‌ها در کشور در مدل‌های دقیق‌تری انجام شود؛ تصمیم جمعی که در نهایت گرفته می‌شود می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

 

بیشتر بخوانید: حق مردم است که تغییر را مطالبه کنند (+فیلم)

 

رئیس دفتر جامعه روحانیون مبارز ادامه داد: هدف کلان من این است که بتوانم فرآیندهای سیاسی کشور را تا جایی که می‌توانم اصلاح کنم که ظرفیت آن در مجلس است و فکر می‌کنم بتوانم موفق

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: