April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۹۸۰
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال آینده جشنواره مستقل موسیقی پاپ برگزار می‌شود و این پیشنهاد را مدتی است مطرح کرده‌ایم.

موسیقی پاپ صاحب جشنواره می‌شود

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: موفقیت‌های جشنواره موسیقی، با همراهی و همدلی هنرمندان رقم خورد. تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد تمام اقشار جامعه از این امکان برخوردار شوند. قیمت بلیت‌ها را فوق‌العاده پایین آوردیم. امیدواریم سال آینده این برنامه را در دیگر استان‌های کشور گسترده کنیم. نگاه ما عدالت‌محوری است و تعویض جغرافیای فرهنگی و هنری که بتوانیم این جغرافیا را به نقاط مختلف تهران و برای سالیان آینده، به نقاط مختلف کشور تغییر دهیم. شاید تصور بر این بود که فرهنگسرای بهمن، نقطه خوبی برای مهم‌ترین اجرا‌های پاپ نیست، اما وقتی سایت بلیت‌فروشی باز شد و اتفاقات خوبی که در حین اجرا‌ها افتاد، از این تصمیم خرسند شدیم.

سالاری همچنین درباره کم بودن روز‌های برگزاری جشنواره که تکافوی موج استقبال هنرمندان و مخاطبان از رویداد‌های این جشنواره را نمی‌داد، اعلام کرد: بسیاری از مهم‌ترین اجرا‌های پاپ در فرهنگسرای بهمن صورت گرفت که شاید تصور می‌شد این خوانندگان، اجرا در این مکان را نمی‌پذیرند، اما در نهایت همکاری، پذیرفتند و اجرای برنامه داشتند. علاقمند هستیم به افزایش روز‌های جشنواره موسیقی، اما فشردگی برنامه را داریم. سالن‌ها، چون در اختیار نهاد‌ها و بخش خصوصی است، عملا این امکان را از ما سلب می‌کند. همچنین امسال در آستانه شعبانیه بودیم و تلاقی برنامه‌های جشنواره با جشن‌های شعبانیه، اجازه افزایش روز‌ها را به ما نمی‌داد. امیدواریم برای سال آینده این نقیصه را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به پرسش استقلال شاخه پاپ از جشنواره و برگزاری جشنواره‌ای مستقل برای این شاخه پرمخاطب گفت: سال آینده جشنواره مستقل موسیقی پاپ برگزار می‌شود. ما این پیشنهاد را مدتی است مطرح کرده‌ایم که شاخه پاپ جشنواره موسیقی را به صورت جشنواره‌ای مجزا برگزار کنیم. هم‌اکنون یک جایزه در جشنواره به پاپ اختصاص دارد که می‌خواهیم آن را به جشنواره‌ای رقابتی تبدیل کنیم. هم‌اکنون در گفتگو با شورای سیاست‌گذاری هستیم تا در کنار دیگر جشنواره‌های موسیقی، شاخه پاپ را نیز به صورت جشنواره‌ای مستقل برگزار کنیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: