April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ابتکاری جالب از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛
کد خبر: ۴۱۰۰۲۹
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
0
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با همکاری بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) به افراد دوست‌دار علم و دانش، خدماتی را ارائه می‌دهد تا از طریق آن بتوانند نذورات خود را در راستای پیشبرد و توسعه علم و فناوری در جهان اسلام پرداخت کنند.

نذر علمی برای علاقه‌مندان به دانش و فناوری قابل دسترس شد

نذر علمی فرآیندی است که طی آن مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به دریافت وام از این بانک اقدام کرده و آن وام به حساب بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) واریز می‌شود تا این بنیاد نسبت به حمایت‌های خود در راستای توسعه علم و فناوری در بین جامعه دانشمندان جهان اسلام، اقدام نماید.

 

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان اصلی‌ترین متولی قرض‌الحسنه در کشور، در کنار فعالیت‌های مالی، وظیفه‌ای اجتماعی نیز برای خود قائل است. فعالیت‌های گسترده این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی که برخی از آن‌ها، مانند صرف وجه التزام برای کارهای عام‌المنفعه، برای نخستین بار در کشور توسط این بانک اجرا شده، گواهی بر این موضوع است. اکنون نیز این بانک سعی کرده پیشگام حمایت از ترویج علم و فناوری در جامعه باشد و به همین علت طرح نذر علمی را کلید زده است.

 

بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی و همچنین بزرگ‌ترین بنیاد علم و فناوری کشور در حوزه‌های مختلفی از توسعه علم و فناوری حمایت می‌کند. این بنیاد در بعد دانش‌آموزی، دانشجویی و حمایت از دانشمندان برتر جهان اسلام فعالیت می‌کند. هم جایزه علمی اعطا می‌کند و هم در توسعه علم و فناوری فعال است. اتکای این بنیاد به توان مردمی است و به هیچ عنوان از بودجه دولتی استفاده نمی‌کند.

 

هر یک از افراد جامعه می‌توانند، تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان که سقف وام قرض‌الحسنه در سال ۱۴۰۲ است، وام بگیرند. این وام به حساب بنیاد مصطفی (ص) منتقل می‌شود و فرد اقساط آن را به بانک می‌پردازد. برای دریافت این وام نیازی به ایجاد معدل حساب نیست و اقساط آن از ۶ تا ۴۸ ماه است. کارمزد وام یاد شده نیز صفر درصد است. گفتنی است برای دریافت این وام نیازی به ارائه ضامن نیز وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید: برگ برنده کالا کارت مهر ایران در دست مشتریان

 

نذر علمی یکی از طرح‌های دائمی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک در سراسر کشور، نسبت به دریافت این وام اقدام کرده و بخشی از درآمد خود را در چارچوب طرح نذر علمی، صرف حمایت از رشد علم و فناوری در کشور نمائید.

 

علاقه‎‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.qmb.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: