April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس:
کد خبر: ۴۱۰۰۳۶
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
0
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: از سال ۷۶ ما پیشرفت زیادی در بندرعباس و استان هرمزگان داشتیم هرچند با توجه به صنایعی که ایجاد شده هنوز محرومیت هایی وجود دارد. در سال ۷۶ هنوز خیابان های اصلی شهر بندرعباس آسفالت نداشت اما باتوجه به ظرفیت های گردشگری که ایجاد شده وضعیت بهتر شده ولی هنوز تمهیدات زیرساختی لازم برای جمعیت بالا دیده نشده است.

تاکسی‌ برقی به ایران می‌آید

محمدعلی مجتهدزاده افزود: این استان ظرفیت بالای در بحث گردشگری دارد و باید به زیرساخت ها و پتانسیل آن توجه بیشتری شود.

 

وی ادامه داد: نمایندگان استان هرمزگان طی این چند سال زحمت زیادی کشیدند و در فضای عمرانی شهرسازی خیلی کار شده است که البته بیش از اینها باید در این استان کار شود و امیدوارم با انتخابات پیشرو و دوره جدید مجلس موانع توسعه بیشتر این استان برطرف شود.   

مجتهدزاده اظهار کرد: ما در ۱۲ بهمن دومین سفر ریاست جمهور به هرمزگان را داشتیم که تقریبا همه مصوبات سفر اول ایشان اجرایی شده بود و در این سفر این مصوبات نهایی شد.

 

مدیر روابط عمومی پالایشگاه بندرعباس افزود: یکی از این اجراییات احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس بود و یکی دیگر از آن ها  پروژه ورزشگاه قشم بود که در سفر قبلی جناب وزیر  ماموریت این پروژه را به مدیرعامل وقت شرکت دادند که بعد از ۶ ماه به بهره برداری رسید.

 

بیشتر بخوانید: ۱۹ درصد سوخت کشور را تولید می کنیم (+فیلم)

 

وی یادآور شد: بیمارستان فوق تخصصی کودکان نیز یک پروژه ۲ ساله بود که حدود ۸ ما زودتر از وقت مورد نظر  احداث و در سفر اخیر رییس جمهور افتتاح و تقدیم مردم شریف استان هرمزگان شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: