April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۰۶۳
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
تولید کنسانتره و گندله سنگ آهن شرکت های بزرگ طی 10 ماهه 1402 افزایش یافت.

افزایش تولید کنسانتره و گندله سنگ آهن شرکت های بزرگ

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن از ابتدای فروردین تا پایان دی، ۴۲ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۹۰۵ تن محصول تولید کردند که در مقایسه با رقم تولید شده در مدت مشابه سال گذشته (۳۹ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۷۴۴ تن)، حدود ۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۴۶۶ تن، «چادرملو» ۸ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۵۳ تن، «گهرزمین» ۷ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۱۸ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۹۰ هزار و ۲۷۵ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۳ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۲۴۹ تن، «مرکزی» ۳ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۸۳۸ تن، «سناباد» ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۸۰۵ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۸۸۸ تن، «صبانور» یک میلیون و ۱۹۱ هزار و ۷۳۹ تن و «جلال آباد» ۳۶۷ هزار و ۱۷۴ تن کنسانتره تولید کردند.

رشد ۱۱ درصدی تولید گندله

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده سنگ آهن طی ۱۰ ماهه ۱۴۰۲، با افزایش ۱۱ درصدی، حدود ۳۲ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۶۸۷ تن گندله تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۵۰۹ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۱۰ میلیون و ۷۰ هزار و ۷۸۶ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۳۶۶ تن، «گهر زمین» ۴ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۱۳ تن، «چادرملو» ۳ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۵۰ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۳ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۳۵۰ تن، «مرکزی» ۳ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۸۱ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۸۹۶ تن، «سناباد» یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۳۵۲ تن و «صبانور» ۳۴۶ هزار و ۴۹۳ تن گندله تولید کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: