April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۰۹۷
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
انتخابات به پایان رسید، اما در این میان برخی از چهره‌های شناخته شده ادوار قبل از راهیابی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان بازماندند.

چهره‌های آشنایی که راهی مجلس نشدند

انتخابات دوره دوازدهم مجلس به پایان رسید وحالا شمارش آرای انتخاباتی نیز به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود؛ در این میان، اما برخی از چهره‌های نام آشنای ادوار گذشته از راه یافتن به مجلس بازماندند که در ادامه نام برخی از آن‌ها را آورده ایم.

بختی که با نوبخت یار نشد

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت قبل و از یاران شناخته شده روحانی در رشت علی‌رغم حمایت علی لاریجانی نتوانست آرای مردمی را به خود اختصاص دهد.

جای پور ابراهیمی در کمیسیون اقتصادی مجلس خالی ماند

براساس اخبار دریافتی از حوزه انتخابیه کرمان و راور، شهباز حسن‌پور با ۶۹ هزار و مجید دوستعلی رتبه‌های اول و دوم را به دست آورده‌اند و به‌نظر می‌رسد نمایندگان این حوزه انتخابیه در مجلس باشند. در این حوزه محمدرضا پورابراهیمی با ۵۲ هزار رأی نفر سوم و از راهیابی به مجلس بازماند.

مردم کرمان هم به همشهری خود رای ندادند

محمدرضا باهنر که از مجلس دوم تا نهم تجربه ۸ بار حضور در مجلس را داشت، در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی نتوانست آرای لازم را در حوزه کرمان کسب کند.

سیلی که دامن عنابستانی را گرفت

علی اصغر عنابستانی هم که با ماجرای سیلی به یک سرباز در سال ۹۹ معروف شده بود هم از راهیابی به مجلس یازدهم در این انتخابات بازمانده است.

آملی لاریجانی راهی خبرگان نشد

همچنین از میان پنج نامزد استان مازندران در انتخابات مجلس ششم خبرگان، به ترتیب آقایان محمدباقر محمدی لایینی، علی معلمی، سید رحیم توکل و سید صادق پیش نمازی را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کردند. اما صادق لاریجانی آملی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، از حضور مجدد در مجلس خبرگان باز ماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: