April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۲۰۴
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
ریلمی ۱۲ پلاس به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-۶۰۰ با لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است.

ریلمی ۱۲ پلاس با دایمنسیتی ۷۰۵۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

ریلمی از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام ریلمی ۱۲ پلاس رونمایی کرد. این دستگاه به تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

ریلمی پیش از این از گوشی‌های سری ریلمی ۱۲ پرو شامل مدل استاندارد و پلاس رونمایی کرده بود. حالا نوبت به نسخه ۱۲ پلاس این خانواده رسیده است.

مشخصات فنی و قیمت ریلمی ۱۲ پلاس

جدیدترین گوشی ریلمی از نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در مرکز بخش بالایی این صفحه نمایش شاهد قرارگیری یک حفره هستیم که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. همچنین زیر نمایشگر این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار گرفته است که می‌تواند ضربان قلب را هم اندازه‌گیری کند.

پنل پشتی این دستگاه جنس چرم مصنوعی دارد و این سبک طراحی را پیش از این در ریلمی ۱۲ پرو و پرو پلاس مشاهده کرده بودیم. همچنین روی پنل پشتی، یک ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بزرگ به چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.

دوربین اصلی جدیدترین گوشی ریلمی، ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-۶۰۰ با دریچه دیافراگم f/۱.۸۸ است. این دوربین که از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد، قابلیت زوم اپتیکال دو برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین دارای حالت پرتره است.

در کنار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، گوشی ریلمی به دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۲.۲ و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

قدرت ریلمی ۱۲ پلاس را تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ تأمین می‌کند که توسط ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این دستگاه همچنین به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ با Realme UI ۵.۰ مجهز شده است و انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی تأمین می‌کند.

ریلمی ۱۲ پلاس از تاریخ ۸ مارس وارد بازار می‌شود. قیمت این دستگاه در اندونزی برابر ۲۶۷ دلار و در مالزی برابر ۳۱۵ دلار است.

منبع: دیجیتاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: