April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۲۱۱
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
گوگل روی پیکسل واچ ۳ با اندازه بزرگ‌تر و پیکسل بادز پرو ۲ کار می‌کند و یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ساعت هوشمند این شرکت برطرف می‌شود.

گوگل روی پیکسل واچ ۳ با اندازه بزرگ‌تر و پیکسل بادز پرو ۲ کار می‌کند

در ماه ژانویه گفته شده بود که گوگل برای دستگاه پوشیدنی Wear OS بعدی خود روی دو اندازه مختلف کار می‌کند. حالا در گزارش جدیدی اعلام شده است که پیکسل واچ ۳ در نسخه ۴۵ میلی‌متری نیز عرضه خواهد شد و پیکسل بادز پرو ۲ جدید نیز در دست ساخت است.

براساس گزارش ۹to۵Google، گوگل با ارائه دو اندازه مختلف، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پیکسل واچ را برطرف خواهد کرد، زیرا برای برخی کاربران، مدل ۴۱ میلی‌متری فعلی بسیار کوچک است. به گفته منابع این نشریه، اندازه نسخه بزرگ‌تر پیکسل واچ ۳، ۴۵ میلی‌متر خواهد بود که روی مچ دست تفاوت قابل‌توجهی نسبت به نسخه قبلی به همراه خواهد داشت.

برای مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، اپل واچ سری ۹ نیز در گزینه ۴۵ میلی‌متری عرضه شده است و سامسونگ گلکسی واچ ۶ را در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری به فروش می‌رساند. گلکسی واچ ۶ کلاسیک نیز در اندازه‌های ۴۳ و ۴۷ میلی‌متری موجود است.

درباره نسخه کوچک‌تر پیکسل واچ ۳ نیز انتظار می‌رود که اندازه فعلی ۴۱ میلی‌متری خود را حفظ کند تا برای افرادی که ساعت‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند، یک گزینه مناسب باشد. در حالی که از نظر رابط کاربری احتمالا تغییری در این دو اندازه وجود نخواهد داشت، اما برخی واچ‌فیس‌ها مانند Adventure و برنامه‌هایی مانند Gmail ممکن است از فضای اضافی بهره ببرند.

پیکسل بادز پرو ۲ جدید

علاوه‌بر‌این، ظاهراً گوگل در حال کار روی هدفون جدید پیکسل بادز پرو ۲ است. این دستگاه برای مدتی در حال توسعه بوده و هنوز مشخص نیست که هدفون جدید دارای چه قابلیت‌های قابل‌توجهی خواهد بود.

گوگل اولین نسخه از پیکسل بادز را در اکتبر سال ۲۰۱۷ عرضه و سپس در اکتبر ۲۰۱۹ دومین نسخه از آن را معرفی کرد. پس از آن در ژوئن ۲۰۲۱ این خانواده با پیکسل بادز سری A و یک سال بعد با نسخه پرو گسترش پیدا کرد. با توجه به اینکه گوگل تقریبا دو سال است که هدفون جدیدی عرضه نکرده، این احتمال وجود دارد که بادز پرو ۲ امسال معرفی شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: