April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۳۷۵
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
0
دومین حراج سکه روز چهارشنبه 16 اسفند در مرکز مبادله طلا و ارز برگزار می‌شود.

دومین حراج سکه فردا برگزار می‌شود

مرکز مبادله ارز و طلای ایران، بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ (منتشره در تارنمای رسمی www.ice.ir)، دومین جلسه حراج سکه طلا در روز چهارشنبه مورخ ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲، برگزار خواهد شد.

 

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع دومین حراج، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است؛ هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۵ قطعه است.

 

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود. 

 

متقاضیانی که مایل به شرکت در دومین حراج سکه طلا هستند و تاکنون ثبت نام و احراز هویت خود را انجام نداده اند، فرصت دارند تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کرده و ثبت سفارش داشته باشند.

 

 

متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

 

متقاضی برای ثبت‌نام در سامانه معاملات به آدرس باید از طریق شماره همراه منطبق با کد ملی خود اقدام کند و سپس اقدام به ثبت اطلاعات هویتی، آدرس، شماره حساب و شماره کارت کند. احراز هویت در سامانه معاملات طلا غیرحضوری و از طریق سازمان ثبت احوال استعلام می‌شود. در حال حاضر احراز هویت و ثبت‌نام قابل انجام است و از ساعت اعلامی آغاز حراج، ثبت سفارش امکان‌پذیر است.

 

 بیشتر بخوانید: سکه 35 میلیون را رد کرد

 

برای ثبت سفارش باید کیف پول خود را به تعداد سکه‌‎‏هایی که قصد خرید دارید، شارژ کنید. در صورت کافی بودن موجودی کیف پول، متقاضی هنگام ثبت نهایی سفارش باید تعداد سفارش مورد نظر خود را  با درنظر گرفتن موجودی کیف پول خود شامل بر کارمزد، ثبت کند. در صورت فعال نبودن امکان خرید در سامانه، متقاضی باید کسری مبالغ را از طریق سامانه در کیف پول واریز کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: