April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۴۱۹
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
مدیرعامل شرکت صنایع و ساماندهی مشاغل شهر تهران از استقرار دوباره غرفه‌های عرضه غذا و صنایع‌دستی در خیابان ۳۰ تیر ظرف چهار ماه آینده خبر داد.

غرفه‌های خیابان ۳۰ تیر با شکل جدید برمی‌گردند

سعید بیگی مدیرعامل شرکت صنایع و ساماندهی مشاغل شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح ساماندهی خیابان ۳۰ تیر با تأکید بر بازگشت غرفه‌های عرضه غذا با شکل و شیوه جدید به این خیابان، گفت: خیابان ۳۰ تیر معضلات زیادی داشت و در حقیقت علاوه بر معضلات بهداشتی و فرسوده شدن غرفه‌ها، برخی نگرانی‌ها برای ذینفعان این خیابان ایجاد شده بود.

وی اضافه کرد: برای مثال بیمارستان سینا در این محدوده نگرانی‌هایی از دود و بوی غذا داشت و وزارت امور خارجه نیز در خصوص تردد‌ها و دسترسی‌ها با مشکلاتی مواجه شده بود که نسبت به آن نگران بودند. از حدود سه ماه پیش مزایده این خیابان را برگزار کرده بودیم و قرارداد قبلی حدود دی‌ماه به اتمام رسیده بود؛ بنابراین با توجه به اینکه قرارداد را تمدید نکرده بودیم، پیمانکار موظف بود غرفه‌ها را جمع‌آوری کند.

مدیرعامل شرکت صنایع و ساماندهی مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه طرح مزایده‌ای که گذاشته شده به چندین جلسه تخصصی نیاز داشت که در همین راستا با میراث فرهنگی و ذینفعان این محدوده جلسات برگزار شد، افزود: چیدمان و شکل غرفه‌ها باید همخوانی با خیابان ۳۰ تیر داشته باشد و در همین راستا غرفه‌های صنایع دستی را به موزه‌های ملی نزدیک کردیم و غرفه‌های عرضه غذا را از این موزه فاصله دادیم و در نهایت ۳۰ غرفه در این خیابان دایر خواهد شد که ۱۰ غرفه به عرضه صنایع دستی و مابقی به عرضه غذا می‌پردازد.

وی ادامه داد: در مورد بیمارستان سینا و در خصوص دود و بوی غذا نیز با توجه به جلسه مشترکی که برگزار شد، مقرر شد با جابه‌جایی غرفه‌ها و استفاده از فر معکوس این مشکل را حل و فصل کنیم که ظرف روز‌های آینده ابلاغ قرارداد خیابان ۳۰ تیر به پیمانکار انجام می‌شود و از آن پس پیمانکار حدود چهار ماه فرصت دارد که کار را انجام دهد. به این ترتیب نهایتا ظرف چهار الی پنج ماه آینده این غرفه‌ها در خیابان ۳۰ تیر مستقر خواهند شد.

بیگی در پاسخ به سوالی در خصوص ساماندهی دستفروشان خیابان ولیعصر (عج) و استقرار آن‌ها در محلی در نزدیکی چهارراه ولیعصر که پیش‌تر مقرر بود این دستفروشان پیش از عید در آن محل مستقر شوند نیز افزود: مقرر شده این اقدام و استقرار دستفروشان در بازارچه‌ای که در نزدیکی چهارراه ولیعصر احداث شده بعد از ایام نوروز و در سال آینده انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: