April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۵۳۳
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: فرایند صدور مجوزها برای مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی مراکز درمانی الکترونیکی شده است.

صدور ۵۴ مجوز ساخت بیمارستان برای بخش خصوصی

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: امضا‌های طلایی برای صدور مجوز برای بخش خصوصی که در گذشته بوده اند حذف و فرایند صدور مجوز‌ها برای راه اندازی مراکز درمانی و مشارکت بخش خصوصی بر اساس قانون در کم‌ترین زمان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون با الکترونیکی شدن فرایند صدور مجوز‌ها و اتصال کامل این کار به درگاه ملی، برگزاری کمیسیون ماده ۲۰، صف انتظار برای تعیین وضعیت پرونده‌ها به صفر رسیده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: اکنون با الکترونیکی شدن فرایند صدور مجوزها، ۵۴ مجوز برای ساخت بیمارستان توسط بخش خصوصی با موانع مختلف صادر شده است.

کریمی ادامه داد: رویکرد وزارت بهداشت تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های بهداشتی و درمانی در کنار تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: صدور مجوز‌ها برای مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی مراکز درمانی و کلینیک‌ها نسبت به گذشته تسهیل پیدا کرده است و تمام موانع غیر ضرور با مصوبه شورای عالی درمان برای بخش خصوصی حذف شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: