April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۶۲۴
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
0
سرپرست سازمان تعاون روستایی گفت: خرمای تنظیم بازاری کبکاب با قیمت ۳۶ تا ۳۹ هزار تومان و خرمای مضافتی با قیمت ۸۵ تا ۹۵ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین عرضه شده که البته قیمت بر اساس شرایط در هر استان متفاوت است.

عرضه خرمای تنظیم بازاری با قیمت 39 هزار تومان

به نقل از ایسنا با نزدیک شدن به ماه رمضان طبق سنوات سال‌های گذشته همراه با اعلام قیمت‌های مصوب گوشت، مرغ، برنج و شکر، خرما و سایر اقلام خوراکی نیز مورد استفاده بیشتر در این ماه (رمضان) است که قیمت تنظیم بازار آن مشخص شده و با توجه به گفته مسئولان مربوطه تامین و ذخیره‌سازی آن به اندازه کافی صورت گرفته است.

 

در یک گزارش تلویزیونی ایوب فصاحت - سرپرست سازمان تعاون روستایی - گفت: با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و به منظور جلوگیری از نوسان قیمتی، عرضه دو نوعِ پر مصرفِ خرما یعنی مضافتی و کبکاب با نرخ مصوب آغاز شد.

 

بیشتر بخوانید: تامین زمین ۷۰ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت

 

محمود حیدری - مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاون روستایی ایران نیز عنوان کرد: خرما هم در سردخانه‌ها و هم در کهنوج، بم و جیرفت ذخیره شده تا در ماه رمضان هیچگونه افرایش قیمتی نداشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: