April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۷۶۳
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای تهران گفت: با تکمیل مخازن اضطراری در سطح شهر تهران، در شرایط اضطراری امکان تامین آب تا ۳ روز ممکن خواهد بود.

۱۷۸ هزار مترمکعب مخازن اضطراری در شهر تهران ایجاد شد

حسام خسروی معاون نظارت بر بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ایجاد مخازن اضطراری در سطح شهر با همکاری با شهرداری و شورای شهر در حال انجام است که این مخازن ۱۰۰ مترمکعبی و معادل ۵ هزار لیتر هستند و در هنگام زلزله یا حوادثی از این دست مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

او با اشاره به اینکه طرح مخازن اضطراری در حال حاضر فقط مربوط به شهر تهران است، افزود: تاکنون ۱۷۴ مورد از این مخازن در بوستان‌های شهر نصب شده که مجموعا ظرفیتی ۱۷۴ هزار مترمکعبی دارند و برنامه داریم که به منظور مدیریت بحران در شهر، این میزان ذخایر افزایش پیدا کند.

خسروی در خصوص هدفگذاری این طرح تا ۱۴۰۴ گفت: اگر اعتبارات این طرح به موقع تامین شود تا ۱۴۰۴ طرح مخازن اضطراری تکمیل خواهد شد. مجموع تعداد و هدفگذاری نهایی این طرح ۳۷۴ مخزن است که ظرفیت نهایی مخازن اضطراری شهر تهران را به ۳۷۴ هزار مترمکعب می‌رساند.

به گفته خسروی احداث این مخازن اجازه می‌دهد تا در شرایط وقوع بحران، تا ۳ روز در تامین آب جمعیت هدف مشکلی ایجاد نشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: