May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۸۵۱
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
0
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی از شهروندان از شب گذشته مسافرت‌های خود را شروع کرده‌اند.

از بار ترافیکی شهر تهران اندکی کاسته شده است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی از شهروندان از شب گذشته مسافرت‌های خود را شروع کرده اند به خاطر همین امروز صبح شاهد ترافیکی کم تری هستیم.

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران بودیم.

سرهنگ کشیر بیان کرد: برخی از شهروندان از شب گذشته مسافرت‌های خود را شروع کرده اند به خاطر همین موضوع امروز صبح شاهد ترافیکی کمی خلوت‌تر در سطح معابر شهر تهران هستیم.

او ادامه داد: در حال حاضر انتهای بار ترافیکی در بزرگراه همت – جنت آباد، آبشناسان - سردار جنگل متراکم، حکیم به شرق _ شقایق، یادگار جنوب به شمال محدوده پل شیخ فضل الله، زین الدین- صدف در حال حرکت است.

فیروز کشیر تصریح کرد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه امام علی ع رسالت، بزرگراه کردستان – گمنام، بابایی – نیروی زمینی بدون ترافیک، بزرگراه شهید سلیمانی _ کرمان نیمه سنگین و بدون مشکل و در حال تردد و بزرگراه نواب نیز سنگین و تا تونل توحید بدون مشکل ترافیکی و در جریان است.

سرهنگ کشیر بیان کرد: همچنین محور خیابان آزادی در هر دو مسیر و در محور دو راهی صدر مدرس شاهد خلوتی معبر و روانی ترافیک می‌باشیم.

او گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از امروز شاهد مدیریت بهتر شهروندان در تردد‌ها خواهیم بود که با حضور و زحمات همکاران بنده در سطح معابر شهر تهران شاهد روانی ترافیک و امنیت تردد‌ها هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: