April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۸۵۴
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری عوامل نزاع و درگیری مرگبار در نسیم‌شهر خبر داد.

قتل مرد جوان با قمه در بهارستان

سرهنگ مجید عسگری‌نیا گفت: چند روز قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس گفت: با یکی از بستگانم در خیابان می‌رفتیم که دو مرد جوان برای ما مزاحمت ایجاد کردند و همراه مرا با قمه زدند.

با شکایت این خانم در بهارستان پرونده برای رسیدگی در اختیار مأموران کلانتری ۱۲ بوستان قرار گرفت و مشخص شد دو نفر با برنامه‌ریزی قبلی، با استفاده از سلاح سرد و قمه به فرد شاکی و همراهش حمله‌ور شدند که در جریان این درگیری یکی از ضاربان، مردی ۳۱ ساله را مجروح کرده که برای درمان به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.

فرمانده انتظامی بهارستان افزود: با تلاش مأموران انتظامی یکی از ضاربان در صحنه درگیری و نفر دوم که متواری شده بود، در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محله‌های بهارستان توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند، اما به دلیل شدت ضربات وارد شده به فرد مجروح، وی پس از ۳ ساعت در بیمارستان امام حسین (ع) فوت کرد که با توجه به دستگیری دو عامل درگیری و ضرب و جرح، پرونده‌ای تشکیل شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: