April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۸۶۳
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
0
نشست خبری ریاست محترم شرکت گوهر کیان برنا (برنامه راهبردی نوین ایران) باحضور خبرنگاران برگزار شد .

برگزاری نشست خبری ریاست محترم شرکت گوهر کیان برنا

در آغاز این نشست خبری سردارخداداد تیموری به عنوان ریاست برنا که ازرزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جوانترین رزمنده که در۱۳ عملیات مهم بمدت ۷۸ماه درخط مقدم جبهه حضور چشمگیری داشته است؛ اظهار داشت: معیشت در جامعه فعلی ایران بزرگترین معضل برای مردم زحمتکش وسخت کوش ایرانی است و متاسفانه مردم دراین خصوص تابحال محتمل رنج‌های زیادی شده اندوبدلیل تحریم های کمرشکن فشار مضاعفی بردوش مردم تحمیل می‌شود .


باید گفت وضعیت معشیت جامعه ایران به نوعی باعث معضل شده است و تمامی مردم رنج می برند و این به معنای کم کاری دولت نیست ، تحریم ها و دشمنان خود عاملی برای این مشکلات است. و قدرتهای استعماری نمی‌خواهند ، مملکت ایران از لحاظ اقتصادی و صنعتی پیشرفت کند ونمیخواهند بپذیرند که ایران دارای یک تمدن چندهزارساله است.


سردارتیموری ادامه داد : هنری کیسینجر در سالهای پیشین گفته بود که اگر ایران را متوقف نکنید در آینده تبدیل به یک قدرت فرامنطقه ای و قدرتمند شیعه مداردرجهان خواهد‌شد وبایدازهرابزاری درجهت راکد کردن پیشرفت نظامی و اقتصادی ایران بهره ‌برداری کرد.


وی خاطرنشان کرد: بنیاد برنا درحقیقت برنامه راهبردی نوین ایران است و تمام تلاش و کوشش خود را در جهت رفع فقر دربین آحاد جامعه به سرانجام خواهد رساند و رسالت این بنیاد کمک به خدمات رفاهی و آموزشی به جامعه هدف است .


وی یادآور شد: این بنیاد کاملا خصوصی است وبا حمایت خیرین جامعه کار خودش را کلید زده است و هیچگونه خدمات دولتی وحمایت دولتی شامل این بنیاد نمی شود .


سردارتیموری اضافه کرد:کارت اعتباری به مبلغ صد میلیون تومان به افراد واجد شرایط این بنیاد قرارمیگیردودراین واگذاری نیزهیچگونه چک و سفته وضمانتی ازکسی نمی‌خواهیم واین خدمات کاملا عام المنفعه است که دارندگان این کارت اعتباری ماهانه اقساط آن را بدون سود به بنیاد پرداخت خواهند کرد .


سردارتیموری درسوال یکی از خبرنگاران در خصوص کمک به اتباع بیگانه درکشورافزود: در مورد کمک رسانی به این افراد کرامت انسانی رعایت خواهد شد و کمک های این بنیاد شامل آنها نیز خواهد شد ودراین خصوص جلساتی باسفرای کشورهادرایران داشته ایم که خدمات به آنها نیز تعلق بگیرد .


دیگر خدمات از جمله خدمات سیاحتی و زیارتی, خدمات درمانی و خدمات آموزشی در واقع هدف ما است.
در ضمن حمایت از دانش بنیان ها و نخبگان علمی را در دستور کار خود قرار داده ایم .


جناب آقای طالبی مشاور عالی شرکت گوهر کیان برنا نیز بیان کرد:جامعه هدف ما درحقیقت اقشار آسیب پذیر جامعه و نیازمندان و… هستند وی در خصوص بیماران نادر، پروانه ای و صعب العلاج گفت:خدمات این بنیاد برای این بیماران کاملآ رایگان است و افرادی که سرپرستی خانوارهایی هستند که توانایی‌های کارکردن راندارند ، تمام هزینه‌های درمانی و اقتصادی آنها راازصفرتا صد تامین می‌کنیم .


وی در خصوص تخصیص اعتبار صد میلیونی به خانوارهای ایرانی افزود:در ابتدا یک خود اظهاری از خانواده ها اخذ میگردد که آیا قادر به پرداخت این هزینه هابه طور ماهیانه هستند یانه ؟ اگردر موعد زمانی خود پرداخت نکنند از سایرخدمات برنا محروم می گردند.


اما اگر بنیاد با تحقیقات تشخیص دهد که از لحاظ اقتصادی و معیشتی توان پرداخت اقساط را ندارند؛این مبلغ به آنهابخشیده می‌شود ورایگان خواهد بود.


جناب آقای طالبی یادآور شد: در خصوص خدمات تحصیلی و دانشجویی و بورسیه افراد تحت نظر برنا، خدمات سیاحتی و زیارتی حمایت های لازم ازاین افراد صورت می‌گیرد و هزینه های آموزش نیز بطور بلاعوض به این عزیزان پرداخت خواهد شد . دربحث شرکتهای دانش‌بنیان حمایت های این بنیاد بطورپیگیر وجدی انجام خواهدشد .


وی در پایان گفت:بزودی دراکثراستانها و شهرستان های کشوردفاتر بنیاد برنا راه اندازی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: