April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان؛ معرفی پراپ FORFX

بازار فارکس، یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است که در آن، میلیون‌ها معامله‌گر از سراسر دنیا با ارزهای مختلف معامله می‌کنند. این بازار پرسود و پرریسک می‌تواند فرصت‌های بسیاری را برای کسب درآمد از تحلیل و پیش‌بینی نوسانات قیمت ارائه دهد. اگر شما از معامله‌گرانی هستید که می‌خواهید با حداقل سرمایه و حداکثر سود در بازار فارکس فعالیت کنید، پراپ تریدینگ می‌تواند یک راه‌حل عالی برای شما باشد. در این مقاله، با بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان؛ یعنی (FORFX) آشنا خواهید شد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعۀ حرفه‌ای تا انتها همراه ما باشید.

 آشنایی با پراپ FORFX

پراپ تریدینگ یا معامله با سرمایۀ یک شرکت، یکی از روش‌های موفقیت در بازارهای مالی است که به شما امکان معامله با سرمایۀ بالا و ریسک کم را می‌دهد؛ اما چگونه می‌توان سرمایه مورد نیاز را برای شروع این روش معامله را دریافت کرد؟

FORFX، یک شرکت پیش‌گام در زمینۀ معامله‌گری با سرمایۀ خارجی است که با هدف تقویت توان معامله‌گران در سراسر جهان تأسیس شده است. هدف بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان؛  یعنی «فوراف‌ایکس»، پیشرفت معامله‌گران است. فوراف‌ایکس، دو راهکار برای این منظور طراحی کرده است تا شما بتوانید به‌راحتی سرمایۀ مورد نیاز را برای شروع معامله در بازارهای مالی از آن دریافت کنید. این دو راهکار عبارت‌اند از:

ارزیابی مهارت با حساب لایو

در این روش، شما به‌جای معامله با یک حساب دمو، با حساب شخصی خود معامله می‌کنید و در صورت پشت‌سرگذاشتن چالش، موفق به دریافت سرمایه خواهید شد. اگر هم موفق به عبور از چالش نشدید مجبور به پرداخت هزینه‌ای نخواهید بود. به‌دلیل همین ویژگی حساب لایو، این مجموعه نسبت به سایر رقبای خود برتری خاصی پیدا کرده است.

ارزیابی مهارت با حساب دمو

در این روش، شما با استفاده از یک حساب دمو، وارد چالش دو مرحله‌ای FORFX می‌شوید و در صورت پشت‌سرگذاشتن چالش، سرمایۀ لازم را دریافت می‌کنید.

بعداز دریافت سرمایه، شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفتۀ متاتریدر ۴ و ۵ معامله کنید و از دسترسی به بازارهای مالی جهان که شامل فارکس، اوراق سهام، اوراق آتی، اوراق قرضه و فلزات گران‌بها هستند، بهره‌مند شوید. همچنین شما می‌توانید از تیم پشتیبانی این مجموعه که به‌صورت شبانه‌روزی آمادۀ پاسخگویی به شما هستند، مشاوره و کمک بگیرید.

forfx

چرا FORFX برای ایرانیان مناسب است؟

این مجموعه به‌دلایلی که در ادامه مشاهده می‌کنید، بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان است:

  • فوراف‌ایکس دو روش ارزیابی مهارت معامله‌گران را ارائه می‌کند: یکی با حساب لایو و دیگری با حساب دمو؛
  • روش ارزیابی مهارت با حساب لایو برای ایرانیان مناسب است چون نیازی به پرداخت هزینه اولیه ندارد و کاربر فقط با حساب شخصی خود معامله می‌کند؛
  • تعداد دفعات شرکت در چالش‌ها نامحدود است و در صورت عدم موفقیت، هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود؛
  • نسبت تقسیم سود ۸۰ درصد است که برای معامله‌گران ارزش زیادی دارد؛
  • از پلتفرم‌های معروف و مورد اعتماد مانند متاتریدر ۴ و ۵ استفاده می‌کند؛
  • با اپوفایننس همکاری دارد که یک بروکر رگوله‌شده و معتبر است و دسترسی بازارهای مالی جهان از جمله فارکس، رمزارزها و اوراق سهام را فراهم می‌کند؛
  • این مجموعه، از دو زبان انگلیسی و فارسی پشتیبانی می‌کند که کار را برای معامله‌گران ایرانی بسیار راحت کرده است؛
  • معامله‌گر می‌تواند حداقل ۱۰ هزار دلار و حداکثر ۲ میلیون دلار دریافت کند؛
  • نسبت تقسیم سود در این مجموعه، تا ۹۰ درصد ارزیابی شده است؛
  • معامله‌گران ایرانی می‌توانند هر ۳۰ روز یک بار، سود خود را دریافت کنند.

مقدار درآمد شغل پراپ تریدینگ چقدر است؟

مقدار درآمد شغل پراپ تریدینگ FORFX به چند عامل کلیدی بستگی دارد، از جملۀ مهم‌ترین آن‌ها را در فهرست زیر مشاهده می‌کنید.

  • میزان سرمایه‌ای که شرکت در اختیار شما قرار می‌دهد؛
  • نسبت تقسیم سودی که شرکت با شما توافق می‌کند؛
  • میزان سودی که شما از معاملات خود کسب می‌کنید؛
  • میزان ریسکی که شما در معاملات خود می‌پذیرید؛
  • میزان تجربه و مهارت شما در بازار فارکس.

بنابراین، می‌توان گفت که درآمد شغل پراپ تریدینگ متغیر است و به شرایط و عملکرد هر تریدر بستگی دارد؛ اما به‌طورکلی، می‌توان گفت که تریدرهای موفق می‌توانند ماهانه چند هزار تا چند ده هزار دلار درآمد داشته باشند. البته این مقدار ممکن است با توجه به نوسانات بازار و شرایط اقتصادی متفاوت باشد.

مزایای پراپ فرم FORFX چیست؟

یکی دیگر از مزایایی که پراپ فرم این مجموعه را به بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان تبدیل کرده است، علاوه‌بر ارائه دو روش منحصربه‌فرد برای ارزیابی مهارت معامله‌گران، در ادامه بیان می‌شود.

  • انتخاب آزادانۀ نمادهای معاملاتی: شما می‌توانید از بیش‌از هزار نماد معاملاتی که در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ در دسترس هستند انتخاب و با آن‌ها معامله کنید. این نمادها شامل ارزهای مختلف، فلزات گران‌بها، رمزارزها، سهام و غیره هستند.
  • حداقل محدودیت‌ها: شما می‌توانید با حداقل محدودیت‌ها در بازار فعالیت کنید. به‌عنوان یک معامله‌گر می‌توانید در هر روز، هفته یا ماه، تعداد دلخواهی از معاملات را انجام دهید، حجم معاملات خود را تعیین کنید، استراتژی مورد نظر خود را در نظر بگیرید و از ابزارهای تحلیلی و ربات‌های معاملاتی استفاده کنید. تنها محدودیتی که برای شما وجود دارد، رعایت حداکثر افت سرمایۀ مجاز است که به‌عنوان‌مثال برای حساب ۲۰۰ هزار دلاری ۱۰ درصد است. به خاطر داشته باشید که 10 درصد برای همه حساب‌ها است.
  • امنیت و اعتبار: شما می‌توانید با خیال راحت در بازار فارکس معامله کنید؛ چراکه FORFX با شرکت اپوفایننس همکاری می‌کند که یک بروکر رگوله‌شده و معتبر است. این شرکت، تحت نظارت FSA فعالیت می‌کند و همواره متعهد به حفاظت از سرمایۀ شما است. همچنین شما می‌توانید از پشتیبانی شبانه‌روزی این شرکت برای حل هرگونه پرسش یا مشکل خود، استفاده کنید.

انواع اکانت‌ها در پراپ FORFX

انواع اکانت‌ها در پراپ FORFX چیست؟

فوراف‌ایکس به‌عنوان بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان، دو نوع اکانت را برای شما در نظر گرفته است که می‌توانید براساس توانایی و تمایل خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:

اکانت چالش با حساب لایو

در این اکانت، شما با حساب شخصی خود معاملات مختلفی را انجام می‌دهید و در صورت پشت سر گذاشتن چالش، به‌راحتی می‌توانید سرمایه لازم را دریافت کنید. اگر هم موفق به عبور از چالش نشدید، مجبور به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید بود. این اکانت، دارای مزایایی است که در ادامه بیان شده است:

  • حداقل سرمایۀ اولیه: شما می‌توانید با حداقل 1000 دلار سرمایۀ اولیه وارد چالش شوید و از این مجموعه سرمایه بگیرید؛
  • حداکثر سرمایۀ قابل دریافت: شما می‌توانید تا ۲۰۰ هزار دلار سرمایه را از شرکت دریافت کنید و با آن به معامله بپردازید؛
  • نسبت تقسیم سود: شما می‌توانید از ۸۰ درصد سود خالص خود بهره‌مند شوید و تنها ۲۰ درصد را به فوراف‌ایکس بدهید؛
  • حداکثر افت سرمایۀ مجاز: شما مجاز هستید تا 8 درصد از سرمایۀ خود را از دست بدهید؛
  • مدت زمان چالش: شما از لحاظ زمانی، محدودیتی سقفی برای انجام چالش ندارید.
  • شرایط چالش: شما باید در طول مدت چالش، حداقل ۱۰ روز کاری به معامله بپردازید و حداقل 18 درصد سود به دست آورید. همچنین باید حداکثر افت روزانه و ماهانۀ خود را رعایت کنید و از معاملات ممنوعه پرهیز کنید.

اکانت چالش با حساب دمو

در این اکانت، با حساب دمویی که از طرف FORFX به شما اختصاص داده می‌شود معامله می‌کنید و در صورت پشت‌سرگذاشتن چالش، سرمایه به شما تعلق می‌گیرد. این اکانت دارای مزایایی است که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

  • حداقل سرمایۀ اولیه: شما می‌توانید با پرداخت هزینۀ ارزیابی که بسته به نوع حساب متفاوت است وارد چالش شوید و از مجموعه سرمایه بگیرید.
  • حداکثر سرمایۀ قابل دریافت: شما می‌توانید تا ۲۰۰ هزار دلار سرمایه را از شرکت دریافت کنید و با آن به معامله بپردازید.
  • نسبت تقسیم سود: در این اکانت نیز شما می‌توانید از ۸۰ درصد سود خالص خود بهره‌مند شوید و تنها ۲۰ درصد را به ما بدهید.
  • حداکثر افت سرمایۀ مجاز: شما می‌توانید تا ۱۰ درصد از سرمایۀ خود را از دست بدهید و باید بدانید که بیشتر از آن قابل قبول نخواهد بود.
  • مدت زمان چالش: شما از لحاظ زمانی، محدودیتی سقفی برای انجام چالش ندارید.
  • شرایط چالش: شما باید حداقل 4 روز کاری به معامله بپردازید و حداقل ۱۰ درصد سود به دست آورید. همچنین باید حداکثر افت روزانه و ماهانۀ خود را رعایت کنید و از معاملات ممنوعه پرهیز کنیدقوانین پراپ فرم

قوانین پراپ فرم در FORFX چیست؟

در هر دو روش لایو و دمو در پراپ فرم ایرانی که بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان است، شما باید قوانین خاصی را رعایت کنید که در فهرست زیر آن‌ها را می‌خوانید.

  • مهلت تکمیل چالش در فوراف‌ایکس: مهلت تکمیل چالش نامحدود است.
  • حداقل روزهای معاملاتی: حداقل روزهای معاملاتی در فوراف‌ایکس برای مرحله اول و دوم 5 روز است که تریدرها باید به این زمان‌های تعیین شده دقت داشته باشند.
  • حداکثر ضرر روزانه: حداکثر ضرر روزانه در مرحله اول، دوم و سوم در این مجموعه 5 درصد است.
  • حداکثر ضرر کلی: در فوراف‌ایکس حداکثر ضرر کلی در هر سه مرحله 10 درصد است.
  • تارگت سود: تریدرها باید به تارگت سود توجه زیادی داشته باشند. در فوراف‌ایکس تارگت سود در مرحله اول 10 درصد و در مرحله دوم 5 درصد است.
  • عدم تکرار رایگان: در این شرکت، تکرار رایگان چه در مرحله اول و چه در مرحله دوم وجود ندارد.
  • تقسیم سود: تقسیم سود در فوراف‌ایکس 80 درصد است. این سهم که به‌عنوان سهم شما از سود کلی به حساب می‌آید در انتهای چالش قابل دریافت خواهد بود.

ثبت نام در پراپ تریدینگ

نحوه ثبت‌نام در پراپ FORFX

نحوه ثبت‌نام در پراپ FORFX به‌عنوان بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان، در ادامه بیان شده است.

  1. ابتدا باید به سایت مجموعه بروید و روی گزینۀ ثبت‌نام کلیک کنید؛
  2. بعداز پرکردن فرم ثبت‌نام با اطلاعات خودتان، روی گزینۀ ارسال کلیک کنید؛
  3. پس‌از آن باید ایمیل خود را چک کنید و روی لینک تأیید کلیک کنید؛
  4. در مرحلۀ بعدی، باید وارد حساب کاربری خود شوید و پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید؛
  5. پس‌از انتخاب پلن، باید هزینۀ آن را پرداخت کنید و منتظر تأیید شرکت باشید؛
  6. در مرحلۀ آخر، باید اطلاعات حساب معاملاتی خود را دریافت کنید و با استفاده از پلتفرم متاتریدر ۵ به معامله بپردازید.

پشتوانه و اعتبار FORFX

این مجموعه، مجوز رسمی از کمیسیون مالی بین‌المللی (FinaCom) دارد که یک سازمان مستقل و بین‌المللی برای حل اختلافات در صنعت مالی محسوب می‌شود. شرکت فوراف‌ایکس به‌عنوان پشتوانه‌ای اعتباری برای مشتریان خود عمل می‌کند و در صورت بروز هرگونه اختلاف یا تخلف، می‌تواند تا ۲۰ هزار دلار غرامت را تضمین کند.

این شرکت، همچنین از تکنولوژی پیشرفته و امن برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کند. این شرکت از پلتفرم معروف MetaTrader 4 (MT4) بهره می‌برد که یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین پلتفرم‌های معاملاتی در دنیا است. MT4 امکان دسترسی به بازارهای مختلف، ابزارهای تحلیل فنی، اجرای سریع سفارشات، ایجاد ربات‌های معاملاتی و مدیریت حساب‌های چندگانه را فراهم می‌کند. FORFX، سیستم امنیتی SSL را برای حفاظت از اطلاعات شخصی و مالی مشتریان خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

پشتیبانی FORFX چگونه است؟

پشتیبانی مجموعۀ فوراف‌ایکس از دو بخش تشکیل شده است:

  • پشتیبانی FORFX: این بخش به شما در مورد چالش‌ها، طرح‌ها، قوانین و سایر موارد مربوط به مجموعه کمک می‌کند. شما می‌توانید با ایمیل، تلفن یا چت آنلاین با این بخش ارتباط برقرار کنید. تیم پشتیبانی این شرکت، از حرفه‌ای‌های دنیای تجارت تشکیل شده است و در هر ساعت از شبانه‌روز آمادۀ پاسخگویی به پرسش‌های شما در همۀ زمینه‌ها خواهد بود.
  • پشتیبانی OPOFINANCE: این بخش به شما در مورد حساب معاملاتی، پلتفرم‌ها، نمادها، سفارشات و سایر موارد مربوط به بروکر OPOFINANCE که شریک این شرکت است، کمک می‌کند. شما می‌توانید با ایمیل، تلفن یا چت آنلاین با این بخش ارتباط برقرار کنید. تیم پشتیبانی OPOFINANCE تحت نظارت FSA قرار دارد و همواره متعهد به حفاظت از سرمایه شما است.

در این مطلب، با بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان؛ یعنی مجموعۀ FORFX آشنا شدید. این شرکت، به معامله‌گران ایرانی امکان دسترسی به بازارهای مالی جهان را با استفاده از سرمایه و ابزارهای معاملاتی پیشرفته می‌دهد. برای موفقیت در بازارهای مالی و تجربۀ یک معاملۀ شگفت‌انگیز و پرسود، پراپ تریدینگ و فعالیت در مجموعۀ فوراف‌ایکس را از دست ندهید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: