April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۱۰۰
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ۷ هزار راننده تهرانی برای ۳ ماه از رانندگی محروم شدند، از ابطال گواهینامه ۴۵۱ نفر خبر داد.

نقره‌داغ شدن ۴۵۱ راننده پرخطر با ابطال گواهینامه

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن به نمرات منفی رانندگان و اعمال قانون توسط پلیس اشاره کرد و گفت: حدود ۷۰۰۰ راننده تهرانی به دلیل تخلفات حادثه‌ساز به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند؛ چرا که در کارنامه رانندگی ۳۰ نمره منفی برای آن‌ها ثبت شده بود.

وی تصریح کرد: ۱۲۶۰ نفر راننده نیز با تکرار این تخلفات و اخذ ۲۵ نمره منفی مجدداً شش ماه از رانندگی محروم شدند و در نهایت ۴۵۱ راننده تهرانی به دلیل گذران سی نمره منفی و اخذ بیست و پنج نمره منفی مجدد و در نهایت بیست نمره منفی دیگر علاوه بر موارد فوق با ابطال گواهینامه مواجه شدند که می‌بایست مجدداً مراحل اخذ گواهینامه را طی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: