April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۱۷۸
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
0
با آغاز سال نو، بازار کنسرت‌های بهاری نه تنها در پایتخت بلکه در چند شهر کشور داغ شده است که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

آغاز کنسرت‌های نوروزی از سوم فروردین

با آغاز فصل بهار و سال نو و تعطیلات این ایام، بازار کنسرت‌های نوروزی داغ شده است و برخی از هنرمندان به اجرای کنسرت می‌پردازند.

در ادامه، به معرفی این کنسرت‌ها اشاره می‌کنیم.

هتل اسپیناس پالاس

علیرضا قربانی، خواننده نامدار کشور در روز‌های جمعه ۳ و سه‌شنبه ۷ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲:۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

علیرضا طلیسچی، خواننده پاپ در روز چهارشنبه ۸ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲ به اجرا خواهد پرداخت.

تهران ـ سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران نیز از روز جمعه میزبان چند خواننده پاپ خواهد بود.

علیرضا طلیسچی در روز جمعه ۳ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، بهنام بانی در روز شنبه ۴ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، مهدی احمدوند در روز یکشنبه ۵ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، امید حاجیلی در روز دوشنبه ۶ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، حامیم در سه‌شنبه ۷ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲:۱۵ و همچنین، مسعود صادقلو در روز چهارشنبه ۸ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.

سالن همایش‌های برج میلاد

عده‌ای دیگر از خوانندگان جوان کشور نیز، در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهند رفت.

بهنام بانی در روز جمعه ۳ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، آرون افشار در روز شنبه ۴ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، احسان یاسین در روز‌های یکشنبه ۵ و دوشنبه ۶ فروردین ساعت ۱۹:۳۰، سهراب پاکزاد در روز سه‌شنبه ۷ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ و همچنین، آرش و مسیح در روز چهارشنبه ۸ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲ برای علاقه‌مندان خود اجرا می‌کنند.

گفتنی است که دیگر شهر‌های ایران نیز، میزبان خوانندگان و علاقه‌مندان به موسیقی هستند و اجرا‌ها در آن جا ادامه خواهد داشت.

بندر انزلی / سالن منطقه آزاد انزلی

رضا بهرام در روز پنجشنبه ۲ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن منطقه آزاد انزلی به اجرای کنسرت می‌پردازد.

علیرضا طلیسچی در روز شنبه ۴ فروردین در ساعت ۲۲، رضا صادقی در روز یکشنبه ۵ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، آرمین زارعی در روز دوشنبه ۰۶ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، هوروش در روز چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۱۹ و امیرعباس گلاب در روز چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۲۱:۳۰ برای هواداران خود روی صحنه می‌روند.

رشت
شهر رشت هم در این ایام تعطیلات، میزبان دیگر خواننده‌های کشور خواهد بود.

مجید رضوی در روز شنبه ۴ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در تالار مجلل رشت، گرشا رضایی در روز شنبه ۴ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در تالار مرکزی، ناصر وحدتی در روز یکشنبه ۵ فروردین ساعت ۱۹:۳۰ در تالار مرکزی، ماکان در روز یکشنبه ۵ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در تالار گلستان، مصطفی راغب در روز یکشنبه ۵ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن vip تالار مرکزی رشت، مهدی احمدوند در روز دوشنبه ۶ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن مجلل و مسعود صادقلو در روز دوشنبه ۶ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در تالار گلستان به برگزاری کنسرت خواهند پرداخت.

فومن
آرش و مسیح از دیگر خواننده‌های نسل جوان کشور هستند که در روز شنبه ۴ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن پایتخت فومن روی صحنه می‌روند.

لاهیجان
سهراب پاکزاد در روز یکشنبه ۵ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن میزبان و رضا صادقی در روز دوشنبه ۶ فروردین در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن میزبان اجرا خواهند داشت.

جزیره کیش / رویال‌هال پانوراما

مسیح و آرش در روز پنجشنبه ۲ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ و جمعه ۳ فروردین ساعت ۱ بامداد، حامیم در روز جمعه ۳ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، گرشا رضایی در روز یکشنبه ۵ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، مجید رضوی در روز دوشنبه ۶ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، رضا صادقی در روز چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ به اجرای موسیقی می‌پردازند.

کنسرت‌هال مریم

فرزاد فرزین در روز چهارشنبه ۱ فروردین ساعت ۰۰:۳۰، مجید رضوی در روز‌های پنجشنبه ۲ و جمعه ۳ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، آرمین زارعی در روز شنبه ۴ فروردین ساعت ۱ بامداد، رضا بهرام در روز دوشنبه ۶ فروردین ساعت ۱ بامداد، علیرضا طلیسچی در روز سه‌شنبه ۷ فروردین ساعت ۲۲:۳۰، حامیم در روز جمعه ۸ فروردین ساعت ساعت ۲۲:۳۰ و مسیح و آرش در روز پنجشنبه ۹ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ کنسرت برگزار می‌کنند.

تالار شهر

بهنام بانی، تنها خواننده‌ای است که در بامداد یکشنبه ۵ فروردین در تالار شهر روی صحنه خواهد رفت.

جزیره قشم/ سالن نمایشگاه

مهدی احمدوند در روز پنجشنبه ۲ فروردین ساعت ۲۳:۳۰، ماکان در روز جمعه ۳ فروردین ساعت ۲۳:۳۰، سهراب پاکزاد در روز شنبه ۴ فروردین ساعت ۲۳:۳۰، علیرضا طلیسچی در روز دوشنبه ۶ فروردین ساعت ۲۳، گرشا رضایی در روز سه‌شنبه ۷ فروردین ساعت ۲۳ و مجید رضوی در روز ​​​​​​چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۲۳:۳۰ به اجرا خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: