April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۲۳۶
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
0
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: طبق آمار‌ها عامل ۴۷ درصد تصادفات رانندگی عدم توجه راننده به جلو است.

پلیس راهور: عامل ۴۷ درصد حوادث رانندگی عدم توجه راننده به جلو است

سرهنگ فیروز کشیر روز جمعه اظهار کرد: طبق آمار‌ها و رصد‌های پلیس، عامل ۴۷ درصد تصادفات شهری و جاده‌ای عدم تمرکز کافی و توجه راننده به جلو است که کار با تلفن همراه در این خصوص مزید بر علت می‌شود.

وی ادامه داد: از رانندگان خواهشمندیم که در حین رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند، زیرا باعث انحراف ذهنی و رفتاری آن‌ها می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی شهر اضافه کرد: هم اکنون (صبح جمعه) تمامی معابر شهری تهران خلوت و بدون ترافیک گزارش شده است.

سرهنگ کشیر افزود: تمامی معابر پایتخت وضعیت عادی و روان داشته و علاوه بر آن رفت و آمد در معابر منتهی به بهشت زهرا (س) نیز عادی گزارش شده است؛ همچنین طبق رصد دوربین‌های کنترل ترافیک، مبادی خروجی شهر نیز وضعیت عادی داشته و مسافران در وضعیت مناسبی در حال خروج از تهران هستند.

وی ضمن تقدیر از شهروندان تهرانی و مسافران حاضر در پایتخت گفت: خواهشمندیم ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در صورتی که قصد سفر دارید در فواصل زمانی مختلف حین رانندگی استراحت کافی داشته باشید و با در شرایط مناسب رانندگی کنید.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: