April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۳۲۵
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
0
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۹ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به بیش از ۹ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳

بابک محمودی اظهار داشت: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۷۰۵ مورد عملیات امدادی توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر صورت گرفته است.

وی افزود: در این بین ۸۰۹مورد جاده‌ای «معادل ۴۷ درصد»، ۷۲ مورد کوهستان «معادل ۴ درصد» و حادثه جوی ۶۵ مورد معادل «۴درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۹ هزار و ۸۴۸ نفر عنوان کرد و افزود: هزار و ۵۵۸ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۶۴۳ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل و ۲۱۸ نفر به مناطق امن انتقال و ۹۷۴ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین برای ۱۳۴ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۳ و هزار و ۷۹۵ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: